שמלות כלה 2015

Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more

עיצוב קולקציה שמלות כלה 2015

IMG_3098תהליך יצירת קולקציה עבורי הוא מאתגר, מלהיב ומלחיץ באותה המידה כמעט.

זאת הזדמנות בשבילי ,כל שנה, להמציא את עצמי מחדש, לשפוך בתוך דף סקיצה את ההשראות של שנה שלמה, ״לצוד״ את הבדים המתאימים ,

לחלום על אפליקציות וריקמות , על עולם של פנטזיה ותחרות . השלב הראשון בבניית הקולקציה,

מתחיל כ 5 חודשים לפני יום הצילומים והוא איפיון של הקולקצייה,

להגדיר אותה, מה היא ההשראה, הצבעים, איזה בדים מרגשים אותי, מה הגזרות הנכונות וכל זה בשורה אחת עם השאלה הכי חשובה באיפיון: למי הקולקציה הזאת מיועדת? מי הלקוחה שלי?

ולא רק איך אני מדמיין אותה, כי היום אחרי 10 שנות פעילות אני כבר יכול להגדיר אותה בקלות: בחורה אינטליגנטית, שיקית, שמחפשת את השמלה      המתאימה בול לאופי שלה (ולא להפך).

לאחר מכן אני מתרגם את כל זה לציור ומשחק עם בובות תפירה בודק את הבדים ואביזרים.

 

השלב הבא הוא מציאת הגזרה המושלמת יחד עם אורטל

שלב חשוב ביותר כי  המון רעיונות נכשלים פה…

התדמיתנית הראשית של הסטודיו,הרבה דגמים הם יפים על הנייר ובדימיון שלי אך לא תמיד מסתדרים במציאות.

בכל קולקציה אני מצייר בין 20 ל 30 דגמים, כמעט סופיים. אך בפועל רק בין 10 ל 15 נכנסים לקולקציה.

עבורי החלק העיצובי, האופנתי, החידוש  וטעמי האישי חשובים באותה מידה עם הגזרה המושלמת עבור הלקוחה שלי.

בפועל השמלה מיועדת לכלה, שצריכה ללבוש אותה ביום המאושר שלה כמות לא מבוטלת של שעות, להצטלם, לרקוד, לשבת, לקפוץ.

אז אני מחפש את גזרה המושלמת שיכולה להתאים.

הכלה שלי אינה משתתפת בטקס האוסקר עם מס' אסיסטנטיות שמסדרות את השמלה כל רגע,

היא אישה אמיתית, עם גוף אמיתי, עם צרכים אמיתיים.

השלב הבא הוא ה״פיטינג״.

IMG_7873לרוב אנחנו משתמשים בדוגמנית מידות, אך לא רק. הרבה מהכלות שלנו, שביקרו בסטודיו בתקופת בניית הקולקציה נתקלו בשאלה :״האם את יכולה לדגמן לי?״

פשוט אין כמו לראות דגם ראשוני על כלה אמיתית  תוך כדי עשייתה !

למרות שזה סיכון…. כלה מהממת שלי לפני כמה שנים מדדה דגם חדש, ואז ראיתי אי נעימות בפניה. היא התאהבה בדגם החדש ! ומה יכולתי לעשות, שבועיים לפני החתונה?

אז פשוט תפרנו לה את השמלה מהקולקציה שעדיין לא הסתיימה, סיכון מקצועי!

שמלות כלה 2015

כשאופי פוגש יופי – קולקציית העשור לסטודיו ארז עובדיה
ארז עובדיה מתכנן לנו לשנת 2015 קולקציה מגוונת, קולקציה שנותנת מענה לכלה הקלאסית, רומנטית, שיקית והחכמה שמלווה אותו מתחילת דרכו .השנה מציע לנו גם קולקציה "פרמיום" לכלות העוקבות אחרי טרנדיים האופנתיים בעולם ולא רק בעולם שמלות הכלה ורוצות את זה גם ליום חתונתם. יישר מהאוסקר לחופה!

IMG_2919הכלה המאפיינת את ארז עובדיה כבר 10 שנים היא בחורה מתוחכמת, אינטליגנטית, שמבקשת לעצמה שמלת כלה המתאימה לאופי שלה, שמלה עדינה ,טרנדית ומלאת סטייל. לרוב היא יודעת מה נכון לגוף שלה– למרות שלפעמים היא מופתעת לגלות גזרה שלא חשבה עליה. אבל בעיקר הכלה יודעת מה מתחבר לסגנון שלה. אפשר תמיד לזהות את הטאץ' האיטלקי של המעצב ,שלמד אופנה בבירת האופנה מילאנו, בבחירת בדים היוקרתיים ביותר והשימוש הנכון להם ,בעיצובים החכמים ונוחים, שמשתלבים עם גוף האישה ועם אופייה . המשפט המנחה של ארז עובדיה הוא ש"הכלה צריכה ללבוש את השמלה ולא השמלה אותה, קודם צריכים לראות ולזהות את האישה שבתוך השמלה".

בקולקציית שמלות כלה 2015 גזרת שמלת הכלה הנשפכת, המוכרת אצלו כבר שנים מגיע בווריאציות שונות של מחשופים עמוקים המאריכים את הגוף ומשדרים אלגנטיות אין סופית, שקיפויות, חצאיות עשויות מתחרה יוקרתית ורומנטית שרוולי משי או תחרה ומחשופי גב מרהיבים שלא משאירים את אף אחד אדיש.
השנה ארז עובדיה ממשיך לפתח גזרות צמודות יותר לגוף, נשיות , מודרניות ויחד עם זאת מחמיאות מאוד שחוגגות על גוף האישה, ומוציאות ממנה נשיות אינטליגנטית. בקולקציה אפשר למצוא גם שסעים הנותנים לוק סקסי ואלגנטי כמו כן גם גזרת בלוזון האופנתית.
אופי הכלה כמו שכבר אמרנו, הוא דבר מאוד חשוב בשביל המעצב. כל כלה תמצא אצלו בסטודיו גזרה שמתאימה לה, ובדים IMG_8383שמתחברים אליה: שמלות עשויות כולן מתחרה, שני חלקים שמשלבים תחרה ומשי, שמלות מבדים נשפכים, בדים רקומים עם חרוזים ופייטים עדינים ואלגנטיים וגם עליוניות בגזרות שונות לא פחות מושקעות מהשמלות עצמן .

היתרון בסטודיו של ארז עובדיה הינו בליווי הצמוד של המעצב מול הלקוחה, אפילו בתהליך התפירה של שמלת הכלה, דבר שמאפשר גם שינויים בדגמים של הקולקציה ווריאציות שונות. כך למשל בחורה שאוהבת גזרה מסוימת אבל פחות מתחברת לתחרה ספציפית, יכולה יחד עם המעצב להחליפה בתחרה אחרת או להפוך אותה לשמלת משי חלקה. עוד אופציות לשינוי הן בשרוולים הניתנים לניתוק מהשמלה לאחר הטקס או לשלב מחשוף קדמי של שמלה מסוימת עם מחשוף גב של שמלה אחרת.
טיפ חשוב : סמכו על המעצב שלכן!

קולקציית שמלות כלה 2015

IMG_2964כמידי 10 שנים, גם השנה, מציע המעצב המצליח, ארז עובדיה ליין שמלות כלה פורץ דרך, אשר קשוב לטרנדים העולמיים, בשמלות כלה ובכלל בעולם האופנה אליהם מקשר המעצב את ההשראות האישיות שלו ומצטיין בכך שמצליח לתרגם את הטרנדים העולמיים ליצירות שמלות הכלה שלו באינטרפרטציה האישית ותוך התאמה ייחודית לכל כלה וכלה.
ארז עובדיה יוצא השנה עם קולקציה מגוונת, שבתוכה מאפשר למצוא מענה לכלה הקלאסי והרומנטי שמלווה אותו מהתחלת הדרך, אבל גם הוסיף כמה דגמים "פרמיום" לכלות שמחפשות שמלה עתירת עבודות יד עם גזרות ועיצובים עם יותר "גלמור", לבחורות שלא מפחדות מהניצוץ ההוליוודי ורוצות אותו ליום חתונתם.
שמלות הכלה בקולקציית 2015 פונות לנשים מתוחכמות, אינטליגנטיות, שמבקשות לעצמן שמלת כלה שהיא מצד אחד הגשמת חלומן הפרטי ומצד שני עונה לכל הדרישות של שמלת כלה אך עדיין טרנדי ומלא סטייל.

השיק האירופי של המעצב, שלמד עיצוב אופנה בבית הספר הטוב בעולם "מרנגוני" שבמילנו, ניכר בקולקציית 2015 בגזרות השמלות – שמלות כלה קלאסיות, אלגנטיות, עם נוחות מקסימלית (דבר שמלווה את המעצב מהתחלת דרכו) וגם במשחקים השונים עם הבדים.
"אומן הבדים" ככה קוראים לו לקוחותיו המרוצות. ולא סתם. ארז עובדיה מרגיש את הבדים מהרגע שהם מונחים על המדף ויודע לבחור את היפים ביותר, לאלה שהוא מתחבר ושנותנים לו השראה. הוא מאוהב בתחרות אבל גם הוא מומחה למשי ושיפונים ,בדים הנשפכים על הגוף. גזרת שמלה הכלה הנשפכת, הפופולארית מאוד אצלו ושמלווה אותו כל השנים מקבלת השנה אינטרפרטציה חדשה ומעודכנת. מדובר בגזרה שמתאימה כמעט לכל גזרת גוף ,וזוכה להתייחסות מיוחדת בקולקציית 2015 עם מחשופים עמוקים, חלקים שקופים וחצאיות נשפכות מתחרה יוקרתית.
אבל לא רק!

השנה ארז עובדיה ממשיך לחקור גזרות שונות קרובות לגוף, אך מחמיאות מאוד שחוגגות על גוף האישה, שסעים הנותנים גוון סקי ואלגנטי , וגם בגזרת בלוזון, שנותנת מראה סולידי ואלגנטי כאחד.
כל שמלה ושמלה בקולקציית שמלות הכלה לשנת 2015 זוכה לדגש מיוחד לכל פרט ופרט בשמלה. הבדים הרכים, ברמה הגבוהה ביותר שקיימת, שזורים בתחרות צרפתיות מקוריות שמגיעות לארץ בייבוא, ועבודות יד מיוחדות.

הבדים בקולקציית שמלות כלה החדשה, בהתאם לטרנד ששולט בעולם האופנה, הם בדים מבריקים יותר, אריגי משי, תחרות חלומיות ושקיפויות שיוצרים מראה מעודכן מתוחכם וסקי.
ולסיום, אי אפשר לדבר על שמלות כלה ללא התייחסות לגב!
החלק האחורי של השמלה מקבל את אותה תשומת לב מהחלק הקדמי.
גב שמסובב ראשים לא בהכרח הוא רק חשוף, לפעמים הוא מכוסה בד או טול רקום, אפילו עם כפתורים לאורך עמוד השדרה, למראה מתוחכם וסולידי יותר.

‫טרנדים המובילים בעולם, לשמלות כלה 2015 ‬‬

תחרות
IMG_7874לא משנה על איזה תקופה מדובר, ומה ההשראה לשמלת הכלה, האריג "פר אקסלנס" לשמלות כלה גם בשנת 2015 הוא התחרה.
התחרה, עם משחקי השקיפות, הציורים האלגנטיים, הרקמות העדינות , עם או בלי פייטים, פנינים וחרוזים משתלבת באופן מושלם עם האופי הרומנטי והנשי שכל כלה מחפשת ביום חתונתה.
היא יכולה לבוא כאלמנט הדומיננטי על השמלה , או בצורה של רקמה, אפליקציה, וגימור על שמלת הכלה.
כל שנה טכנולוגיית האריגה מתקדמת ויחד איתם ההיצע בתחרות. כל שנה מצטרפים לשוק הבדים חריזות מדהימות, עם צורות חדשניות ואלמנטים שלא נראו בעבר, כאשר המדינות המובילות בתחום ממשיכות להיות צרפת, שוויץ ואיטליה.

גב מהמם!

גב חשוף, זה לא טרנד חדש, אבל הפך להיות דבר "הכרחי" בכל קולקציה של שמלות כלה.
פרח בשיער ומחשוף בגב נותנים אופי מיוחד לכלה שיכולה להיות סולידית וקלאסית מקדימה ומסחררת וסקסית מאחור.
אבל גב שמסובב ראשים לא בהכרח הוא רק חשוף, לפעמים הוא מכוסה בד או טול רקום, אפילו עם כפתורים לאורך עמוד השדרה, למראה מתוחכם וסולידי יותר .
גב עם תחרה מומלץ לבעלות חזה גדול כי זה נותן תמיכה טובה לחזה, בלי לוותר על גב.

שרוולים
שרוולים ארוכים , אפילו ארוכים במיוחד – כמו שנראו בתצוגות האופנה לקייץ 2015.
פעם היו חושבים על שרוולים ארוכים רק לחתונות חורף, או לחתונות רגועות.
אבל לא היום, כי שרוולים יכולים להגיע עם אופציה לניתוק לאחר טקס החופה כדי לא להגביל את נוחות הכלה וככה היא מרוויחה לוק נוסף לשמלת כלה.
ובכלל השקיפות, הטולים ותחרות נותנים לזרועות תחושה אוורירית, ושיקית.

שקיפויות
שקיפויות ומראה השכבות הוא טרנד שמגיע מעולם האופנה ישר לשמלות כלה, טרנד שנראה אפילו מתבקש ומשתלב היטב עם בדים כמו תחרות וטולים עדינים בצבעי גוף, שמכסים (ולא מכסים) את המחשוף ,את הידיים אפילו את הגב , הנותנים מראה סקסי, רומנטי ומתוחכם.
הקרופ ((cropped top שמגיע לעולם הכלות גם מעולם האופנה , הוא הטרנד של חולצת הבטן, אבל אם לדייק כבר לא קוראים לו ככה . ולמה? כי להבדיל משנות ה 80 לא אמור בהכרח לחשוף בטן .
לעולם הכלות מגיע ה" כאילו שני חלקים" , עם מראה השכבות , אבל בלי לחשוף יותר מידי, בכל זאת המעמד מחייב!