תופרים לך שמלת ערב

/ המעצב ארז עובדיה אודות בגדי ערב לנשים

chtQ7CdTATYnH2nGGRsEBm5KCMKHj81LFpL9D8D1LWEwzmYQn3QM4aZbjPh7xECyRלא בכל יום אישה נכנסת לסטודיו של מעצב אופנה ומזמינה לעצמה שירות תפירה אישית לשמלת ערב מהודרת. סימן שיש לך אירוע חגיגי להתהדר לקראתו.
אם ברצונך להגיע בשמלה מקורית ולא לגלות שבת הדודה של החתן ביקרה באותה החנות ורכשה את אותה השמלה, ייתכן ומאוד ושירות תפירה אישית מיועד עבורך.

בסטודיו תוכלי לבחור מבין 2 אופציות: בחירת שמלה מוכנה מתוך הקולקציה בעיצובו של המעצב או ליהנות משירות מעצב פרטי ליצירת שמלה חדשה עבורך.
בחירת עיצוב פרטי לשמלה שלך תאפשר לך ליהנות מהליווי האישי של מעצב האופנה כך שיכיר את סגנונך ויתאים לך את הגזרה המחמיאה ביותר לגזרתך גופך.
שמלה מוכנה מהקולב תותאם למידותיך באופן מדויק.

אם את מתעניינת בשמלת ערב בסגנון צנוע, תוכלי לקבל רעיונות יצירתיים לגזרות אשר יחמיאו לגזרתך תוך שמירה על סגנון סולידי אלגנטי.

לקוחות הסטודיו אשר מגיעות להזמין שירותי תפירה אישית הן בדרך כלל האימא של הכלה או החתן, אשר חשוב להן להראות במיטבן באירוע החגיגי. כמו כן מגיעות לסטודיו גם החברות של הכלה אשר מחפשות שמלת ערב מהודרת ורוצות להרגיש ולהראות נפלא.

מבחינת עלויות, שירות תפירה אישית הוא שירות יקר יותר מאשר בחירת שמלה מוכנה מהקולב. כאשר בשני המקרים הנשים יוצאות מהסטודיו לבושות בשמלת ערב ונראות מדהים. אני, יחד עם צוות הסטודיו, דואגים לכל אחת ואחת כאילו הייתה הכלה של האירוע. כל אחת זוכה ליחס וליווי אישי, אנחנו לא מוותרים על זה.

תפירה אישית מאפשרת יצירה של שמלות מושקעות יותר. אנו משתמשים בבדים מאוד איכותיים תוך שילוב של טקסטורות מיוחדות ותחרות. השמלה צריכה להתאים לסוג האירוע וגם להיות מאוד נוחה ללבישה. נוכל להציע שמלות קלילות, צבעוניות או קצרות לאירוע המתקיים בשעות הצהריים.
שמלות ארוכות, סגנון מחויט, דרמטי וסקסי יתאים מאוד לאירוע ערב חגיגי.

כותב המאמר:
המעצב ארז עובדיה
– בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,

בוגר בית הספר ללימודי עיצוב אופנה המוביל בעולם Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.