כלה לא קלה

/ המעצב ארז עובדיה מספר על תהליך התאמת שמלת כלה לכלות מלאות

פעמים רבות מגיעות אליי לסטודיו כלות עם מחשבה שכזו, מלווה בחששות, שכדי ללבוש שמלת כלה בערב החשוב והמרגש בחייהן, עם זה שבחר בהן לחיות אתן את כל חייו, הן חייבות לפצוח בדיאטה קשוחה, ולקראת האירוע מוכרחות להשיל אי אילו קילוגרמים כדי להיראות מושלם.

מעבר לכך שדעתי שונה, שהרי בך הוא בחר לבלות אתו את כל חייו, ואותך הוא אוהב ורוצה לראות בכל בוקר ולילה בשנים בקרובות, הסטודיו ערוך כמובן להתאים שמלה לכל אישה, בכל גובה, משקל ומבנה גוף, ובמגוון גזרות.

מכיוון שהשמלות מותאמות לכלה באופן איnLgRtyeb1Sf3WXNr5cTd4wLkLwWQT78k1SZdfRjW2QhHgpeycxcKajCTkMqhTQtX7שי, אנחנו ערוכים להתאים את השמלה לכל המידות, כך שכל כלה, תוכל למצוא את מבוקשה אצלנו, והיא תוכל למצוא שמלה שתתאים לה, ולא תצטרך להתאים את עצמה לשמלה, או לחלום שלא בטוח שתוכל, או תצטרך בכלל להגשים.

כאשר מגיעה אלינו כלה, אני בוחן יחד אתה את נתוני הגוף שלה, ובוחר להבליט את מה שיפה אצלה, אם זה מותן צרה, מחשוף יפה, או חזה, בהתאמה אישית, עם דגש על מתן ביטוי לאופי הייחודי לה שייראה עם השמלה.

את השמלות אני תופר בהתאמה אישית לכל כלה, או עורך התאמות לשמלה קיימת כך שיתאימו לה, אם מדובר בהשכרה שניה, ובכל מקרה לא מכין אותן מראש לפי גזרה, מידה או לפי מידות של בובה, כך שהמידות הן מידות אישיות ונשיות, המתאימות לכלה עצמה, ולכל מידה.

השילוב של הבדים בהם אני משתמש ואיכות התפירה הלא מתפשרת, שנותנים לכלה להרגיש נוח בשמלה, ללא שימוש במחוכים מגבילים, מה שעלול לגרום לה להרגיש לא חופשיה ועצורה, עם אפשרות לשימוש במחטבים פנימיים, גמישים, באם יש צורך, במקרים מסוימים מביאים בסופו של דבר למראה מושלם.

כאשר מדובר בתפירת שמלה, תהליך אותו אנחנו מבצעים משלב התכנון הראשוני, דרך התפירה על בד פשוט על מנת לראות את הגזרה ואחר כך מעבר לשמלה הסופית, שנתפרת בבד אתו היא תהיה בשלב המוגמר, אין הגבלת מידות, כי כאמור השמלה נתפרת מהשלב הראשון על גוף הכלה ולפי מידותיה עם התאמות לאורך התהליך כולל התאמות בימים האחרונים שלפני החתונה עצמה.

כאשר מדובר בהשכרה שניה, גם כאן ניתן לקחת שמלה קיימת במידות שונות, כשקיימת אופציה לבצע שינויים על מנת להתאים אותה למידה הרצויה.

כותב המאמר:
המעצב ארז עובדיה – בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,

בוגר בית הספר לעיצוב אופנה המוביל בעולם Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.