שמלות כלה 2014

Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more
Show more

 

את כל מבוקשן מוצאות הכלות בסטודיו של ארז עובדיה, אשר מעצב שמלות כלה יפות קלאסיות ואופנתיות כאחד ובאיכות ללא פשרות. כל כלה עוברת את תהליך עיצוב שמלת הכלה בצמוד למעצב כדי ליצור יחד את שמלת החלומות שלה.

קולקציית שמלת כלה 2014  של ארז עובדיה משלבת בין סגנון נועז ועדין, בין עיצוב מוקפד וסטייל אופנתי ובין גזרות עתירות שיק לנוחות מקסימאלית. בין המוטיבים הבולטים שניתן למצוא בקיץ 2014: שמלות כלה בשקיפות מרומזת ועדינה, שמלות כלה קלאסיות בעלות מראה רך וענוג אך עם זאת מתוחכם ועדכני, ושמלות כלה המשלבות אלמנטים חדשניים כמו מחשופים מקוריים בגב השמלה מעוטרים באבנים או ברקמת חרוזים עדינה.

שמלות כלה 2014 – שמלות כלה בשיק צרפתי

 מעצב שמלות הכלה ארז עובדיה חוגג בימים אלה 10 שנים לפעילות סטודיו שמלות הכלה המצליח שלו. כמדי שנה, גם השנה, מציע המעצב המצליח, ליין שמלות כלה פורץ דרך, אשר קשוב לטרנדים העולמיים, אליהם מקשר המעצב את ההשראות האישיות שלו וכפי שמבקרי האופנה שכתבו אודותיו: המעצב מצטיין בכך מצליח לתרגם את הטרנדים העולמיים ליצירות שמלות הכלה שלו באינטרפרטציה האישית שלו ותוך התאמה ייחודית לכל כלה וכלה.

 עיצוב שמלת כלה 2014השנה מתמקדת הקולקציה בהשראה של האישה הצרפתית, אישה עתירת שיק, עם מודעות גבוהה במיוחד לאסתטיקה. שמלות הכלה בקולקציית 2014 פונות לנשים מתוחכמות, אינטליגנטיות, שמבקשות לעצמן שמלת כלה שהיא מצד אחד הגשמת חלומן הפרטי ומצד שני עונה לכל הדרישות של שמלה במראה טבעי אך עדיין טרנדי ומלא סטייל.

 השיק הצרפתי, הרומנטי והעדין ניכר בכל פרט שמלות הכלה של קולקציית 2014. זה מתחיל, כמובן, בגזרות השמלות – שמלות כלה קלאסיות, אלגנטיות, עם מחשופים מרומזים שיוצרים עניין לכל שמלה ושמלה. גזרת שמלה הכלה הנשפכת, הפופולארית מאוד השנה ובכלל (מדובר בגזרה שמתאימה כמעט לכל גזרת גוף), זוכה להתייחסות מיוחדת בקולקציית 2014. למשל, בשמלות כלה קרובות לגוף, אך לא צמודות, שמחמיאות לכל גזרה ומדגישות את החלקים הטובים שלה וגם בגזרת בלוזון, שנותנת מראה סולידי ואלגנטי כאחד.

 כל שמלה ושמלה בקולקציית שמלות הכלה לשנת 2014 זוכה לדגש מיוחד לכל פרט ופרט בשמלה. הבדים הרכים, ברמה הגבוהה ביותר שקיימת, שזורים בתחרות צרפתיות מקוריות שמגיעות לארץ בייבוא, ועבודות יד מיוחדות. כדי לשמור על האלגנטיות, בכל שמלה יש אלמנטים מיוחדים ולצידם אלמנטים קלאסיים, מה שיוצר איזון במראה השמלה וגורם לה להיראות מיוחדת ונחשקת כאחד. למשל, שמלת כלה שהחצאית שלה מתוכשטת מקבלת איזון בחלק העליון, הסולידי והעדין. הבדים בקולקציית שמלות הכלה החדשה, בהתאם לטרנד ששולט בעולם האופנה, הם בדים מבריקים יותר, אך גם הם עדינים מאוד, ויוצרים מראה מדויק לשמלת הכלה.

שמלת כלה עם פסי אורך מתוכשטים, היא שמלת כלה שצפויה להיות להיט בקולקציית 2014, מפני שקווי האורך מעניקים סילואטה צרה יותר לכל גזרה.

שמלות הכלה בקולקציית 2014 מדגימות כיצד אפשר להיראות סקסית ונועזת מבלי לחשוף את מה שראוי להצניע. כך למשל ניכרת המגמה של משחקי שקיפויות בשמלה, שיוצרים לוק מתוחכם, במחשופים מעניינים, למשל בגב, באפליקציות בעבודת יד במותניים ובגב, בכתפיות דקות יותר ופחות, כל כלה והבחירה שלה, בעיטורים של אבנים, רקמת חרוזים וכדומה שמוסיפים הרבה שיק לשמלה עצמה ועדיין שומרים על לוק מתוחכם, עדכני ומעניין, שלא רואים בכל יום.

קולקציית שמלות כלה 2014 – בעיצוב אישי

 בקרוב מתחילה עונת החתונות הלוהטת – אביב-קיץ 2014 ובסטודיו של ארז עובדיה עובדים במרץ על שמלות הכלה החדשות, שנרקמו במשך חודשים ארוכים לטובת הכלות שמתחתנות מחודש מארס 2014 ועד סוף השנה. השנה חוגגים בסטודיו של ארז עובדיה עשור לפעילות סטודיו הכלות המצליח, ואין ספק שניכר מאמץ מיותר באתגר לחדש ולהתחדש בעיצוב שמלות כלה עדכניות, יפות, מתוחכמות ובעלות מראה מעניין שימשוך תשומת לב לכלה המאושרת.

 עיצוב שמלת כלה 2014כל כלה וכלה, כל שנה, ובכל עונה, זוכה לליווי אישי של המעצב עצמו וכמובן גם בקולקציית 2014 נמשכת המסורת. הכלות מגיעות בדרך כלל אחרי שראו את הקטלוג המרשים לקולקציית 2014 החדשה, ומבקשות לפעמים בדיוק את השמלה שראו בקטלוג. כבר בשלב הזה המעצב פוגש כל כלה בפגישה אישית וביחד איתה בוחן את השמלה שהכלה מעוניינת בה, מקשיב היטב לחלומות של הכלה, לרצונות של הכלה, לאישיות המיוחדת שלה, ובסופו של התהליך המעצב מתאים עבורה את השמלה המושלמת ביותר עבורה.

כל שמלות הכלה בקולקציית 2014 הן מודולאריות – כלומר, אם הכלה מאוד אהבה את הגזרה של השמלה, אך רוצה לשנות בה פרט או פרטים מסוימים, היא יכולה להתייעץ על כך עם המעצב שיציע לה אופציות כדי שהיא תהיה מרוצה בכל 100 האחוזים ותצא מאושרת מהסטודיו, לבושה בשמלת החלומות שלה. הדבר נכון ומדויק גם לסוג הבד ממנו נתפרת השמלה, לגוון הבד, לאלמנטים השזורים בו, התחרות, עבודות היד, תוספות שחביבות על כלות בכל עונה כמו שרוולים באורכים משתנים שניתן להסיר אותם בשלב זה או אחר. כל כלה והרצונות שלה – ולכל אחד מהם המעצב והצוות קשובים באופן מקסימאלי לטובת הכלה.

 בקולקציית 2014 שמלות כלה בשיק צרפתי, שמתוכן הכלה מוזמנת לבחור או שמלה מוכנה שעליה ניתן לעשות כאמור התאמות שונות לפי בחירת הכלה ותוך ייעוץ וליווי אישי של המעצב או לתפור שמלה חדשה על פי הקווים של הקולקציה. ראשית, יוצרים שמלת מודל (שמלת סקיצה) שעליה בונים את השינויים ורק אחרי שמגיעים לתוצאה הרצויה, מתחילים לתפור את השמלה האמיתית, עם הבדים הנבחרים, בגוון האמיתי שנבחר ועם התוספות, האלמנטים, עבודות היד ושזירת הפרחים.

 תפירה אישית היא תהליך מיוחד במינו ובדרך כלל האישה הממוצעת עוברת אותו בפעם הראשונה בחיי כשתופרים לה את שמלת הכלה. כאן נכנס לתמונה המעצב, שבסבלנות, אדיבות ונעימות רבה, מסביר לכל כלה את התהליך ומלווה אותה בכל השלבים, עד לשביעות רצונה המלאה. אין סיפוק גדול יותר מאשר כלה נרגשת שמביטה בעצמה ביום כלולותיה ואומרת למעצב ולצוות שמדובר בהגשמת חלום.

שמלות כלה 2014

מעצב שמלות הכלה ארז עובדיה חוגג בימים אלה עשור לפעילות הסטודיו המצליח של מותג שמלות הכלות בעיצובו, אשר נמצא ברחוב דיזנגוף בתל אביב. מאות כלות מאושרות יצאו השנה מהסטודיו עם שמלות כלה יפהפיות שהתכתבו עם הטרנדים הבינלאומיים בעולם עיצוב שמלות הכלה.

הכלות הישראליות ידועות ככלות אופנתיות, אשר קשובות למתרחש בעולם האופנה ומחפשות את העיצובים החדשניים ביותר. עם זאת, הכלות נשארות נאמנות לעצמן ורובן עדיין מבקשות שמלות כלה עדינות, בקווים נקיים וסולידיים, מבדים איכותיים ואביזרים משובחים אבל במראה מעודכן.

מאחורי הקלעים של צילומי קולקציית 2014 – חלק א'

יום צילומי קטלוג קולקציית שמלות כלה לשנת 2014 מתחיל חודשים רבים לפני שהוא מתרחש בפועל, לפעמים עוד לפני שיש אפילו שמלת כלה אחת שהמעצב סיים להכינה. הצצה אל מאחורי הקלעים של התהליך – חלק א'

זמן רב לפני ששמלות הכלה לקולקציית שנת 2014 מוכנות, מתחיל צוות הסטודיו בהכנות לקראת יום הצילומים של הקולקציה. בד בבד עם התקדמות עיצוב שמלות הכלה החדשות, נרקם יום הצילום. ההשראות שמביא מעצב שמלות הכלה, ארז עובדיה, לעיצוב שמלות הכלה המקוריות של הקולקציה החדשה, מוצאות ביטוי גם ביום הצילומים, בבחירת הקונספט, הסטיילינג, הלוקיישן, האיפור והשיער.

עיצוב שמלת כלה 2014וכך קורה התהליך מדי שנה בצילומי הקולקציה והשנה בגדול: החודש מלאו 10 שנים בדיוק לפעילותו של מעצב שמלות הכלה ארז עובדיה בישראל ולכן הוחלט בסטודיו להפיק יום צילומי חגיגי במיוחד, עם צוות מורחב עם אנשי מקצוע המובילים בתחומם בישראל.

השנה הוחלט לא להסתפק בדוגמנית אחת שתלבש את כל דגמי קולקציית 2014 אלא לבחור 3 דוגמניות שיציגו את שמלות הכלה החדשות. אריאלה עובדיה, מנהלת הסטודיו שמפיקה כבר עשר שנים את ימי הצילום, מספרת שבמהלך החודשים שקדמו לצילומים ובעוד ארז רוקם שמלות מקוריות לקולקציית 2014 החדשה, מתחילים לחפש השראות ליום הצילומים. אחרי 10 שנות יצירה מדובר באתגר בלתי רגיל. מחפשים ברשת האינטרנט, בפינטרסט, באינסטגרם, בבלוגים ואתרים שמתמחים בשמלות כלה (ותתפלאו כמה אלפים כאלה יש בעולם), בספרים ועוד. תוך כדי התהליך עלה במוחה של אריאלה השם שהפך לכותרת של קולקציית שמלות כלה 2014 – פרובאנס. כמו פרובאנס הציורית והרומנטית שבדרום צרפת, כך גם שמלות הכלה החדשות – מעוצבות בעדינות, בעלות סקסיות מרומזת, תפורות בתחרות רומנטיות ומבדים איכותיים ורכים.

מטרת צילומי הקטלוג היא לספר סיפור, מרתק ומקורי וזה הזמן להחליט על הקונספט: 3 חברות נהנות במסיבת תה. שלוש הדוגמניות הן שלוש חברות/כלות שיושבות ביחד, משוחחות ונהנות מיום שמשי באווירה פסטורלית. כעת מחפשים לוקיישן לצילומים ואחרי חיפושים רבים מגיעים לבית פרטי. בעלת הבית היא בעלת חנות לעתיקות ביפו שאליה היא מייבאת פריטים מיוחדים מכל העולם. הלוקיישן מתברר כמושלם, בדיוק הבית שראינו בדמיונות ובחלומות, מעוצב, עם פריטי ארט דקו, ספרים, ריהוט עץ כבד ועתיק, מפות קרושה.

יום הצילומים הגיע, יום שמתחיל בשעות הבוקר המוקדמות מאוד וכל הצוות מתחיל בהכנות, ומשקיע בכל לוק זמן רב ומחשבה מעמיקה. מהניסיון שלנו, הצוות כבר יודע, שפעמים רבות מגיעות לסטודיו כלות אחרי שהן ראו את הצילומים ומבקשות להיראות בדיוק כך גם ביום חגן. לכן, מאחורי כל לוק שתראו בקטלוג הסופי, השקיע הצוות כולו את מיטב המאמצים כדי להפוך אותו למדויק ביותר.

מאחורי הקלעים של צילומי קולקציית 2014 – חלק ב'

אחרי שסיפרנו לכם על בניית הקונספט לצילומי קולקציית שמלות כלה לשנת 2014, על ההשראות ובחירת הלוקיישן, כעת נספר לכם על יום הצילומים עצמו, יום בבית פרטי, עתיר פרחים, שהשתלבו באופן מושלם בשמלות הכלה החדשות והרומנטיות. הצצה אל מאחורי הקלעים של התהליך – חלק ב'

עיצוב שמלת כלה 2014כשאנחנו מפיקים יום צילומים לקטלוג שמלות הכלה החדש, אנחנו מתייחסים אליו כאל יום צילומי הפקת אופנה לכל דבר. אנשי המקצוע הטובים ביותר בישראל נשכרים לעבודה ושאיפתם היא להוציא תחת ידיהם צילומי אופנה מושקעים, הן בצילומי החוץ והן בצילומי הפנים.

אחרי בשנה שעברה הלוקיישן היה יער עבות, השנה הוחלט לבחור בלוקיישן שהוא בית פרטי, טובל בירק, כדי להיענות לקונספט שנבחר השנה – בהשראת פרובאנס. פרובאנס הוא גם השם שנבחר לקולקציית שמלות הכלה לשנות 2014, הודות לשמלות הכלה החדשות, הרומנטיות, המעודנות, שעיצב ארז עובדיה לקולקציה זו. פרובאנס בפרט ודרום צרפת בכלל ידועה בין השאר בזכות הפרחים שהיא עשירה בהם והם שתורמים לאווירת הרומנטיקה של האזור. כך הפרחים הרומנטיים משתלבים גם באופן ייחודי בכל פרט ביום הצילומים, אפילו שזורים בעדינות בנעלי הכלה ובכך מתכתבים עם אלמנט הפרחים הרומנטי שמוביל את שמלות הכלה בקולקציית 2014. השנה הפרחים הם חלק בלתי נפרד מהשמלות בקולקציה – הפרחים מונחים על שמלת הכלה עצמה, למשל כחגורה. הם מונחים בנועם על ראשה של הכלה, כזר סמלי שמוסיף לעיצוב השיער ועוד.

בבית בו צולמה קולקציית שמלות הכלה לשנת 2014, יש חצר יפהפייה, עם  פינת ישיבה מעודנת, עם שולחן וכסאות עתיקים. פינת הישיבה סמוכה לכר דשא מוריק, וקרני אור מחממות, מקיפות את 3 הדוגמניות, אשר יושבות זו לצד זו, לבושות שמלות הכלה מהקולקציה החדשה, לארוחת בוקר קלה ונעימה. הכלים שמונחים על השולחן הם כלי וינטאג', שלוקטו בחנויות יד שנייה וחנויות וינטאג' מיוחדות, הסכו"ם עתיק, האגרטל ישן נושן ובתוכו פרח אחד. תשומת לב מיוחדת הוקדשה לכל פרט ופרט, והאווירה שנוצרה היא ממש אווירה של בית קסום בדרום צרפת הציורית.  אפילו השמפניה בכוסות הקריסטל הגבוהות היא מתוצרת דרום צרפת והיא משלימה את הלוק ואת האווירה כולה.

בצילומי הפנים 3 הדוגמניות נראות כשהן לבושות בשמלות הכלה החדשות מקולקציית 2014, רגע לפני שהן מגיעות לסטודיו, ומסביבן שזורים פרחים סגולים וכחולים, אשר נותנים את הטון, ותורמים ליצירת האווירה של פרובאנס בכל הצילומים. גלית, מעצבת הפרחים מ"ארנונים" עבדה במשך שבועות ארוכים על יצירת האווירה באמצעות פרחים. גם בסידור הפרחים המרכזי שכולו בגווני אפרסק, שזרה גלית פרחים כחולים ובגוון לבנדר סגלגל, שמזוהים היטב עם פרובאנס שנתנה את ההשראה לצילומים כולם. לכלות התאימה גלית זרי כלה עדינים בצבעים תואמים, שהיו חלק אינטגראלי מהעיצוב ותאמו במדויק לשמלות הכלה בקולקציית שמלות הכלה לשנת 2014. זרי הכלה החדשים הם גם הטרנד השולט כיום בעולם שמלות הכלה – וממלאים את מקומם של הזרים המסורתיים, אותם נשאו כלות במשך דורות.