שמלת הכלה שלך

5NWYq3fSx7gDjj51dfmDhgFBpjmL2Nzh38hRE7yXx5tC51rSHQ7T1sfPxFsPXcBDa/ המעצב ארז עובדיה על התאמת שמלת כלה למבנה גוף

אחת הטעויות הנפוצות שאני רואה מדי פעם בקרב מעצבים הוא שימוש בשמלת שופעת בד בניסיון להסתיר ישבן גדול, מה שיוצר בדיוק את התוצאה ההפוכה. מה שיכול לעבוד מצוין הוא גזרה שהיא פחות נפוחה ויותר זורמת. חשוב גם שהגזרה תתאים לאופי של הכלה. אם מדובר באישה עדינה וקלילה אז לא מומלץ עבורה שמלה "כבדה".

עוד טעות נפוצה היא הניסיון להקטין את המותן על ידי מחוך. מה שבפועל מגדיל מאוד את אזור הכתפיים ומעוות את הפרופורציה של הגוף. מעבר לכך, מחוך הוא אביזר לבוש אשר מקשה על הנשימה ועשוי מאוד להכביד על הכלה במהלך האירוע. מומלץ הרבה יותר לעשות שימוש במחוך פנימי רך ותחתונים מחטבים וכך ליהנות מהאיכות של חיטוב הגוף ובמקביל לשמור על נינוחות מרבית לאורך כל הערב. חשוב מאוד שהכלה תרגיש בנוח בתוך השמלה לאורך כל היום.

איזה חלק בגוף שלך את רוצה להדגיש? ואיזה חלק את מעדיפה להסתיר?
האם את חושבת על שמלת כלה אשר תחשוף את רגלייך? אם המותן שלך צרה יהיה מומלץ ששמלת הכלה שלך תדגיש אותה. אם הצוואר שלך הוא איזור יפה שלך ייתכן מאוד והטוטאל לוק יחשוף את צווארך לראווה.

לכל אחת (וגם אחד) ישנם חלקים במבנה הגוף אותם כדאי ומומלץ להראות, צריך לדעת לעשות את זה בצורה נכונה. יש כאלו אשר מפספסות את הנקודה הזו ומסתירות אזורים יפים של הגוף לפעמים מטעמי רגישות יתר, שהרי רובנו רגישים באשר למראה שלנו.

אם רוצים להסתיר גם צריך לדעת איך מסתירים כדי לא להפריע לאזורים שכן מעוניינים לחשוף ולהציג. לדוגמא אישה שרצתה להסתיר את זרועותיה, יצרה פעולה הפוכה של תשומת לב מוגברת לאזור שרצתה להסתיר. או אישה שהסתירה את הכתפיים באמצעות השיער הארוך ובדרך הסתירה גם אזורים שכדאי היה להראות כמו פניה היפות, הגב והצוואר.

 לסיכום, לכל אחד מאיתנו יש נקודות חוזקה בגוף, צריך לדעת איך ליהנות מהן ולבחור דגם שמלה אשר יחמיא להן. אמנות ההסתרה תעשה בצורה נבונה ובמקביל לא תסתיר בדרך נקודות חוזקה טובות של הגוף.

כותב המאמר:

המעצב ארז עובדיה – בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,

בוגר בית הספר ללימודי עיצוב אופנה המוביל בעולם Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.