בחורף הזה תלבשי לבן

/ המעצב ארז עובדיה על חתונת חורף 

2ZOcNyS1kGezHbzc6BbaOjPngLrg5M4FbNMSBXK8cAsT9kydSKjH6x3yKRasT2BdYבקרוב מסתיימת עונת הקיץ של החתונות ואנו נכנסים לעונת הסתיו והחורף 2013-2014.
אם בחרתם להתחתן בעונה הקרירה יותר, כדאי שתדעו כמה עובדות מעניינות על החוויה הצפויה לכם לקראת חתונה בחורף הישראלי.

כלות, אם חלמתן על שמלה בעיצוב הוינטאג' הרי שלקראת הסתיו והחורף תוכלו למצוא דגמים רומנטיים הכוללים פרטים מרגשים כמו תחרה, זוג כפפות ומטריית תחרה. מזג האוויר הנוח מאפשר גם להוסיף שרוולים לשמלה.

אם אתם מתכננים לבצע צילומי חוץ כדאי לקחת בחשבון שהראות המיטבית לצילום תתאפשר עד השעה 16:00, היות והשמש שוקעת מוקדם יותר. תמיד אפשר להוסיף צילומים במיקומים יצירתיים, אשר אינם תלויים בשעות השקיעה ואשר יוסיפו לאלבום התמונות שלכם מקוריות והשראה. ראיתי כבר אלבומים המצולמים בפאב, מסעדה, באורווה או בכל מיקום יצירתי אחר.

ספקי האירוע עומדים להיות הרבה יותר פנויים עבורכם כך שתוכלו לבחור אתם את התאריך המועדף עליכם בקלות גדולה יותר. היות והביקוש לחתונת חורף הוא קטן יותר מאשר חתונת קיץ תוכלו ליהנות גם ממחירים טובים יותר. ייתכן ומאוד ותקבלו הנחות מספקי האירוע, מה שיקל על סך ההוצאות שלכם לקראת החתונה.

בסטודיו שלנו תוכלו ליהנות ממחירי הנחה על שמלות הכלה של סתיו-חורף 2013-2014 הכוללים את שירות ה-"מעצב צמוד". מומלץ לעקוב אחרי הפרסומים באתר ובפייסבוק שלנו ולהישאר מעודכנים.

והכי משמעותי הוא מזג האוויר הנוח, הרבה פחות לחות, הרבה מאוד ימי שמש שהרי בכל זאת מדובר בחורף ישראלי, מה שיאפשר לעיצוב השיער ולאיפור שלך, הכלה, להחזיק מעמד במשך כל האירוע בלי דאגות מיותרות. אם תרצי, תוכלי לפזר את שיערך וליהנות ממראה של שיער פזור ורומנטי – מזג האוויר יתמוך בבחירה הזו.

שיהיה במזל טוב!