שמלת ערב חורפית

xLTXrhT962XcZSFQDSmNKxwRpLQAKW9O5DLODmjtwqjHKrgydPPFQgZae9XAWYSmF/ המעצב ארז עובדיה על שמלות ערב בעונת סתיו-חורף 2013-2014

הבת שלך עומדת להתחתן בעונת הסתיו והחורף הקרובה? מזל טוב!

מתחילה לחשוב על רעיון לשמלה? אחרי הכלה את צריכה להיות הכי יפה באירוע.
איך מתחילים? ומה את צריכה לקחת בחשבון לגבי שמלת ערב בעונת החורף?

קודם כל, חדשות טובות. אירוע בעונת החורף מאפשר לך המון אפשרויות אשר לא יכולות להתקיים בחום יולי-אוגוסט הישראלי ואחוזי הלחות הגבוהים. קשת הצבעים רחבה יותר לבחירה, אפשר להשתמש במגוון גדול יותר של בדים ואקססוריז.

יש המון צבעים אלגנטיים אשר מאוד מתאימים לשמלת ערב בעונת החורף: בורדו, אדום, כחול מעושן, אפור וכל הצבעים המעושנים המתאימים מאוד לימים הקרירים של השנה.
לגבי גזרה אין הרבה שינוי, היות והגזרה שהכי תחמיא לך בקיץ היא זו שתחמיא לך גם בחורף, רק שהודות למזג האויר ניתן להוסיף בדים נוספים, שרוולים, כתפיות ועליונית לבחירתך. אם את אוהבת שמלת ערב בסגנון הוינטאג' אז עונת החורף היא בול בשבילך.

מזג האויר הוא נתון משמעותי, טמפרטורות נמוכות יותר, הרבה פחות לחות כך שעיצוב השיער והאיפור שלך יישארו עמידים לאורך כל האירוע.

מומלץ לעקוב אחר ההנחות המיוחדות של הסטודיו על שמלות ערב לעונת הסתיו-חורף 2013-2014.
שירותי העיצוב שמלות ערב שלנו כוללים את שירות ה-"מעצב צמוד", השרות שאנו מציעים לכלות, התאמת דגם שמלה לגזרת גופך ולסגנון האישי שלך. פרטים על מחירי ההנחה אפשר למצוא באתר האינטרנט ובפייסבוק.

עוד עובדה שתעניק לך אוירה לנשימה היא כי הגברים של האירוע, בן זוגך, החתן ואביו, יוכלו להנות ממזג האויר הנינוח לטובת לבוש אלגנטי, חליפה בשלושה חלקים, עניבה למי שחפץ בכך, כך שאלבום החתונה שלכם יהיה מכובד במיוחד כשכולכם לבושים לתפארת.

ולסיום מה אפשר לעשות עם שמלת הערב המפוארת שלך אחרי החתונה? יש מה לעשות כדי שתהני ממנה לאורך כל השנה. תוכלי להגיע לסטודיו ולקבל שירות לקיצור השמלה ללא עלות.

אפשר לקצר את השמלה לגובה הברך או מיני לבחירתך. מי שמעוניינת ניתן גם להוריד את השרוולים ולהפוך אותה לשמלת קז'ואל.

כותב המאמר:
המעצב ארז עובדיה – בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,
בוגר בית הספר לעיצוב ולימודי אופנה המוביל בעולם Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.