פודרה זה לא רק איפור

זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014. כוכבות הוליווד מחבבות במיוחד את גוון הפודרה והן בוחרות בשמלות ערב במראה אלגנטי ועשיר לטקסים נוצצים. בהשראתן ובהתאם למגמת האופנה השולטת בקיץ 2014 נראה השנה כלות שרוצות להיות מיוחדות ומעדיפות להתחתן בשמלת כלה שהיא לאו דווקא לבנה. שמלות בגוון פודרה יהיו מושלמות גם לאורחות הכבוד של החתונה – אמא, אחות, החברה הכי טובה. אם הכלה לובשת לבן, והקרובות שלה לא רוצות לגנוב ת תשומת הלב, שמלה בגוון פודרה היא הבחירה המושלמת עבורן. גם שמלה יפה וגם בגוון שלא מאפיל על הכלה.

Evening poudre 3

ארז עובדיה שמלות כלה וערב 2014, ¨Provence Collection¨

לגוון הפודרה, בדיוק כמו שאת מכירה מתכשיר האיפור הפופולרי אשר יש להתאים לגוון העור, יש טונים שונים – יש גווני פודרה בהירים עד בהירים מאוד, ויש גווני פודרה כהים יותר, מגוון אפרסק ועד גוון שהוא כמעט שוקולדי.

 

מעצב האופנה ארז עובדיה מציע בקולקציית 2014 שמלה אסיטמרית, בגוון פודרה. השמלה מאופיינת בגזרה נשפכת, נטולת שרוולים, כשבחלק העליון שלה משולב טול שקוף, בצבע המדויק של השמלה, עם כתפיה אחת בלבד, מה שמעניק את הטאץ' האסימטרי של השמלה. במותן השמלה משולבת חגורה עדינה ובמרכזה פרחים קטנים – עיטור אשר משלים את השמלה והופך אותה לרומנטית ביותר.

Poudre asimetric

ארז עובדיה שמלות כלה וערב 2014, ¨Provence Collection¨

 

דגם נוסף שמושך את תשומת הלב בקולקציית 2014 – שמלת טול בגוון פודרה, שחלקה העליון נראה כמו מחטב מהודק , בקווים נקיים ומדוייקים מאוד, עם כתפיות דקיקות. חצאית השמלה מעוצבת כולה מטול רך, נשפך בגלים-גלים, מעודנים מאוד, בשכבות דקיקות שיוצרות מראה עשיר ויוקרתי.

Poudre2

ארז עובדיה שמלות כלה וערב 2014, ¨Provence Collection¨

 

השמלה השלישית בה בחרנו להתמקד היום היא שמלה נועזת, עם שסע עמוק באחד מצדדי השמלה, שמתאימה למי שיש לה רגליים דקיקות וחטובות שהיא רוצה להתהדר בהן. השמלה הזאת היא ההדגמה המושלמת לשמלה שחושפת טפח ומסתירה טפחיים. חלקה העליון של השמלה מעוצב בגזרת מעטפת עם מחשוף עמוק, שמחופה בבד טול דקיק ועדין שמופיע גם בכתפיות. חצאית השמלה ארוכה מאוד, בגזרה ישנה וגם הוא תפור מבד בגוון פודרה בטקסטורה מבריקה שמוסיפה גלאם וזוהר לשמלה כולה. את הלוק משלימה חגורת פרחים עדינה עם פרחים לבנים וסגלגלים ש"שוברים" את הגוון הפודרתי והופכים את השמלה כולה לעוצרת נשימה, לוק שמתאים למי שרוצה להיות מסמר המסיבה וכמובן לכלה הנועזת שיודעת שעל השמלה שלה ידברו גם שנים אחרי החתונה.

Poudre 1

ארז עובדיה שמלות כלה וערב 2014, ¨Provence Collection¨