עשרת הדיברות לכלות בריאות (בנפשן) חלק ב'

6- תבחרי לבקר אצל כמה בעלי מקצוע בכל תחום

כמו שנאמר, יש אין סוף אפשרויות וגם אין סוף בעלי מקצוע בעולם החתונות. מקומות לחתונה (אולמות, גנים, מדבר, חוף , לופט), שמלות כלה (נשפך, נפוח, רומנטי, אלגנטי, סקסי) צלמים, תקליטנים ועוד. את יכולה לבקר אצל 20 מעצבי שמלות כלה וזה רק יבלבל אותך. שפע במקרה הזה רק מבלבל. תעשי לך סינון על ידי האינטרנט (כן פעם היינו שוברות רגליים בסיבוב בדיזנגוף) תשרייני לך 2, 3 בעלי מקצוע בכל תחום ועל פי הסגנון, המלצות, תמונות שאת מתחברת אליהם ותקבעי פגישה.

וכן, זה לגיטימי לגמרי לסגור עם הבעל המקצוע אליו התחברת ביותר, גם אם הוא הראשון שראית!

IMG_4420

IMG_4380

7- לא להשתזף יום לפני החתונה

הטיפ הזה מוקדש לכל הכלות אשר מעולם לא העבירו אחר הצהריים אחד מתחת לשמש ופתאום רוצות להיראות עם שיזוף כאילו חזרו הרגע מהקריביים. כמובן שרוב הנשים רוצות להשוויץ בשיזוף יפה, אז רצוי להתחיל חודש לפני החתונה מינימום. מה הסיבה לכך? פשוט מאוד, כשאת משתזפת באחריות את מונעת מספר תאונות שיכולות לקרות יום לפני החתונה כגון אדמומיות של העור בכל מקרה שבו הכלה נחשף במשך כמה שעות רצופות בשמש או במיטת שיזוף ותימנעי גם משיזוף כהה מדי, אם אתה משתמשת בתכשירי שיזוף עצמי כגון קרמים או ספריי משזף.

הטיפ הזה תקף גם לדברים אחרים הקשורים ליופי, שמומלצים לא לעשות אותם יום לפני החתונה: אפילציה, צבע בשיער, עיצוב גבות!

8- בקשו מהמוזמנים לאשר הגעה

מכיוון שרבים מהמוזמנים ירגישו לא בנוח לבטל הגעה בטלפון, תנו את האפשרות לאשר או לבטל הגעה במייל או בהודעת טקסט.

היום כבר לא חייבים לעשות את זה לבד. גם זמן הוא כסף ובכלל, למה להיות במעמד הלא נעים?
היום יש פתרונות מושלמים המאפשרות רישום של המוזמנים, אישור הגעה ,סידור השולחנות, ניהול ההושבה בזמן אמת ואף שליחת אס אם אס תזכורת לפני האירוע ותודה בסיומו. ואם לא, תמיד את יכולה להפיל את זה על חברה טובה!

מקום_45

21ac4332aab6e3e765c084b03633fcf1

9- אין לחץ לאלבום תמונות?

כשתחזרי מהירח הדבש , לשבת על אלבום החתונה זה אולי נראה כמו משימה מרתיעה . יהיו כל כך הרבה תמונות יפות ומצחיקות לבחירה ! סביר להניח שלאחר חודשים של החלטות הקשורות לחתונה , את רוצה לקחת הפסקה בהחלטות ,שלא לדבר על העובדה שאלבום נחמד הוא לא זול , כך שזה יהיה מפתה לחכות עד שנת הנישואין החמישית שלך ! אז לבלוע את הגלולה ולהזמין את האלבום בזמן שהזיכרונות טריים ועדיין לא איבדת את מומנטום החתונה.

Einat&Yotam-466

10- תיהני!!!!

תזכרי, זה יום חשוב, עמוס, מרגש, מחייב, מלחיץ אבל חייב להיות כיף!

קחי לך כמה אנשים ללוות אותך באותו יום, חברה אמא או מי שתחליטי, אנשים שיתמכו בך וירגיעו אותך תתחילי את היום הזה עם כוס קפה , מוסיקה טובה ואם המון אנרגיות טובות.

תזכרי: לנשום (כי חייבים), לחייך (כי גם חייבים), ולהיות נחמדה עם הסובבים אותך.

העיקר שיהיה במזל טוב!