עשרת הדיברות לכלות בריאות (בנפשן)

חלק א'

מי אמר שאנחנו דואגים רק לשמלת כלה?

השנה בציון 10 שנות פעילות "לסטודיו ארז עובדיה", בחרנו עבורך את 10 הטיפים החשובים ביותר לתקופת החתונה.

1- תהיה מציאותית עם עצמך

תיאום ציפיות נכון!

תבחרי שמלה שאת נראית בה מדהים – לטעמך האישי, תזכרי שזה הדבר הכי חשוב, ומחמיא לגזרה הנוכחית שלך

יכול להיות שתרצי להוריד כמה קילוגרמים לפני החתונה, אבל קחי את זה כבונוס ולא כמטרה.

דיאטה לא טובה יכולה להשאיר אותך מותשת, ומצוברחת. ולפעמים גם מתוסכלת…

חבל לא ליהנות מהיום הגדול שלך, יום חתונתך, בגלל תאום ציפיות לא נכון ואכזבה.

327023d50b64c69ceac80bd4b0a6b1b1

2- תבררי עם עצמך איזה דברים ממש חשובים לך ועל איזה את מוכנה לוותר

כמו ששמת לב יש עולם שלם של אפשרויות בארגון החתונה: מטעימות קוויאר עד מפיות אוריגמי. מעיצוב וינטג' עד עיצוב מודרני, המון סגנונות של שמלת כלה עד חצאית ותסרוקת הפתעה.

קחי הכל בפרופורציה ובתקציב הנכון לך! ואם את לא יכולה לוותר על כינור בדרך לחופה (לדוגמא) תראי במה זה תורם לחתונתך ועל איזה דברים את כן מוכנה לוותר כדי להיצמד לתקציב שלך. זכרי: אין סוף!

ארז עובדיה שמלות כלה - Erez Ovadia Bridal

3- לא להזמין את הסטוץ של בת הדודה שלך!

כאשר עובדים על רשימת המוזמנים ,רוח של הכנסת אורחים לא רציונלית עשויה להשתלט עליך . אנחנו יודעים שאת חושבת : מה אם יום אחד הם יתחתנו? זאת אומרת הבן דוד עם זאתי שיוצאת איתו אבל לא זוכרת את שמה? "ארגיש נורא ". יש לזכור , מלבד ההוצאה ( הגדולה ) של מזמין ושל המוזמן,  את לא רוצה לחגוג את האירוע החשוב ביותר של החיים שלך עד כה עם חבורה של אנשים שאת סביר להניח שלעולם לא תראי שוב. מצד שני אם אין לכם הגבלה של תקציב והמקום גדול מספיק, כדאי להזמין את האורחים שאתם מתלבטים לגביהם. ברוב המקרים אנשים שלא ירגישו מספיק קרובים אליכם לא יגיעו, אך אתם תרגישו נוח שהזמנתם אותם.

4- לא להיות בסטרס ממסיבת הרווקים שלו!

אסור לך לשבת בבית להביט בשעון ולתהות מה הוא עושה .תעשי באותו יום תוכניות משלך , צאי מהבית , ולכי לבלות בנעימים ! הוא לא היה מתחתן איתך אם הוא היה מעדיף להיות כל החיים עם 10 חברים שיכורים ובידור יקר בכסף וזול בתוכן!

ארז עובדיה שמלות כלה - Erez Ovadia Bridal

5- לא לתת לנשמות הטהורות להוריד לך מההתרגשות

כפי שכבר שמת לב , יש אנשים שם בחוץ, אשר נראים נחושים לגרום לך להרגיש רע על התרגשות של תכנון חתונה שלך . אולי הם בודדים וקנאים , או רק את סוג האנשים שלא יכולים לשאת את שמחתם של אנשים אחרים. הם יכולים להיות קשים לזיהוי כי השליליות שלהם לעתים קרובות מגיעה בצורת ייעוץ ( " ממש לא משנה מה תשימי במרכז השולחן, העיקר מה שמגיע לאחר מכן ! " ) ברגע שאת כבר שמה לב שאנשים מסוימים גורמים  לך להרגשה הגנתית או עם אנרגיות לא טובות , מחקי אותם מרשימת שיתופי השיחה שלך . יש לך שפע של אנשים אחרים בחיים שלך שהם באמת מתרגשים בשבילך ולהוטים לשמוע על (כמעט) כל היבט בתהליך התכנון .

ארז עובדיה שמלות כלה - Erez Ovadia Bridal