עיצובים וגוונים של רומנטיקה

 

קולקציית שמלות כלה לשנת 2014 של המעצב ארז עובדיה נוצרה בהשראת פרובאנס הרומנטית ובהתאם כל שמלת כלה בקולקציה נושאת שם של נערה צרפתייה. ומה הייתה בוחרת אותה נערה צרפתיה, שהסטייל והשיק הם דרך חיים עבורה? שמלת כלה רכה, עדינה מאוד, שחושפת טפח ומסתירה טפחיים, שמצד אחד היא שיקית ומצד שני יש בה מחשופים מרומזים, שמצד אחד היא בגזרה קרובה לגוף אבל מצד שני היא לא צמודה והדוקה. כל שמלת כלה והסטייל שלה, כל שמלת כלה והאלמנטים המיוחדים לה.

לפניכן חלק מהשמלות הכלה המובילות בקולקציית 2014.

 

Emmille, Charlotte & Daniell 2

אמילי

שמלת כלה רומנטית שחלקה העליון מעוצב מבד תחרה דקיק ושקפקף – על השקיפות מופיעות נקודות עדינות ובצדי המחשוף אפליקציות בעבודת יד אשר נותנות מסגרת לחלק העליון של שמלת הכלה. החלק העליון של שמלת הכלה הוא בגזרת מחוך מבד חלק ומבריק והחלק התחתון (החצאית) מבד תחרה נשפך גלים-גלים באורך מקסי.

 

Emille 2

דניאל

שמלת כלה קלאסית. הגזרה של שמלת הכלה הזו היא אחת הגזרות הפופולאריות ביותר כיוון שהיא מחמיאה לכל מבנה גוף. החלק העליון קרוב לגוף והחלק התחתון מבד שיפון נשפך. הטוויסטים הבולטים: בחגורה שזורים פרחים בגוון פודרה-ניוד, ובאיזור אגן הירכיים, מהמותניים למטה, שזורות אבנים עדינות ומנצנצות אשר מוסיפות הרבה שיק לשמלה הקלאסית האהובה.

Daniell close up

 

ג'ולייט

שמלת כלה עדינה וצנועה, עם מחשוף מרומז בלבד. שמלת הכלה הזאת היא שילוב בין תחרה ובד שיפון, כאשר התחרה תפורה על גבי בד השמלה עצמו ובתוספות קלות כמו בשרוולים באורך 3/4 שמתאימות למי שמחפשת צניעות או פשוט רוצה לטשטש את זרועות הידיים.

Juliette close up

קלייר

שמלת כלה רומנטית וצנועה במיוחד. בשמלת הכלה הזאת בחר המעצב בצווארון במפתח "ניקי", מפתח קרוב מאוד לחלק הגבוה של הצוואר (כלומר, זוהי שמלה ללא מחשוף בכלל). זוהי שמלת כלה באורך מקסי, עם חיתוך עדין במותניים באמצעות חגורה מבריקה וכסופה. שמלה מלאת שיק וסטייל, שמתאימה גם לצעידה על השטיח האדום.

claire garden

טסה

שמלת כלה עדינה וסקסית כאחד. שמלת כלה באורך מקסי, בגזרה רומנטית ונשפכת עם רקמה נוצצת במרכז השמלה. החלק העליון הוא גולת הכותרת של שמלת הכלה – עם מחשוף עמוק, כתפיות דקיקות שבמרומיהן אפליקציות מתחרה ייחודית בעבודת יד.

Tessa

 

זואי

שמלת כלה סקסית ונועזת עם שסע עמוק בצד החלק התחתון של השמלה. החלק העליון שומר על עדינות וסקסיות מרומזת, עם שזירת חרוזים ואבנים בכתפיות הרחבות של השמלה ובשולי מחשוף V עמוק ויפה.

 

zoe