שמלות כלה וינטאג'

מוכרת לי מפעם

"את מוכרת לי מפעם
אולי מגלגול אחר..
חלום שהשאיר בי טעם
של זיכרון בוער"

מילים: חמוטל בן זאב; לחן: עידן רייכל

עולם שמלות הכלה נוהג להתכתב עם עולם האופנה ולכן טרנדים בולטים בעולם האופנה הבינלאומי מוצאים את דרכם מדי שנה גם לתחום עיצוב שמלות הכלה. על כן, רק טבעי הוא שטרנד הוינטאג' שסוחף את עולם האופנה, יגיע גם לעולם שמלות הכלה.

1 שגית

כלת וינטאג'

שמלת הוינטאג' מציגה נשיות קלאסית ואצילית. שמלות כלה שעונות להגדרה שמלת וינטאג' הן בדרך כלל שמלות עדינות ורומנטיות שמספיק מבט חטוף בהן כדי שתיווצר תחושה של נוסטלגיה וחמימות. כלות שבוחרות בשמלת כלה בסגנון הזה יהיו בדרך כלל כלות חובבות נוסטלגיה ורומנטיקה מושבעות. כלה שתבחר בשמלת וינטאג' היא אותה אישה שרואה את כוכבות שנות העשרים בסרטים בשחור-לבן וחושבת לעצמה שהיא לגמרי לא נולדה במאה הנכונה. כלה שמעוניינת בשמלת וינטאג' היא בדרך כלה שחולמת על שמלת כלה קלאסית, מעודנת, עשירה בסטייל נקי ומתוק. ועוד דבר: בדרך כלל שמלת וינטאג' היא שמלה נטולת מחשופים, במראה רך ומסוגנן. כלומר, שמלה צנועה, לפעמים חושפת טפח – אך תמיד מסתירה טפחיים ומציגה סקס אפיל מרומז ותו לא.

2 טלי

8

סוד הקסם של שמלת וינטאג'

שמלות וינטאג' מגיעות בדרך כלל בגווני שמנת, פודרה, קורל-אפרסקי, אוף וויט ושמפניה, גוונים שרחוקים מהגוון הלבן הבוהק המוכר לצד גוונים מעושנים וזהובים. גוונים אלה בולטים הן בבדים מהם עשויה השמלה עצמה והן באביזרים שמצרפים לשמלה. שמלות וינטאג' עשירות בפרטים כמו חרוזי פנינים ומעוצבות מבדים רכים כגון תחרה, משי ושיפון ועיצוב גזרות עתירות בד ושכבות.
לבחירת הכלה אפשר להוסיף גם סיכות "של פעם", שמשיות ואלמנטים נוספים שמתקשרים לטרנד הוינטאג'.

4 ש

4

כלת וינטאג' מושלמת

להשלמת הסטיילינג של כלה שבוחרת בשמלת וינטאג' מעודנת, מומלץ לבחור בתסרוקת מתאימה, כגון שיער אסוף ברכות בצירוף תכשיט תואם לגוון השמלה וכמובן, להקפיד על איפור עדין שמתאים לתווי הפנים של הכלה.

1456 7

3 דורית

תודה לכלות המדהימות שלנו על התמונות היפות!
והנה כמה המלצות  לשמלות וינטאג' מהקולקציה האחרונה שלנו ¨Boho¨

magnolia

iris

foresta