טיפים לבחירת שמלת חתונה

IMG_4380/ המעצב ארז עובדיה נותן לך טיפים לבחירת שמלת כלה

נסי לא לתכנן את הפגישה שלך לשעות המאוחרות של היום.

הגעה לחנות בשעות מוקדמות של היום, תבטיח לך שתהיי רעננה ורגועה יותר לבחור את השמלה שתלווה אותך ביום החשוב בחייך, הן מבחינת ההרגשה הכללית שלך, מצב הרוח והאנרגיות שלך והן מבחינת מראה העור והפנים שישתקפו אלייך במראה וההרגשה הכללית של הגוף, שעשויה לבוא לידי ביטוי במדידות הראשונות שלך.

בשלב הראשון תבחרי את המראה הכללי שאת רוצה שיהיה לשמלה שלך.

מראה זה עלייך לבחור לפי הסגנון האישי שלך שמאפיין אותך ביותר, מבחינת האופי שלך, סגנון ההליכה וההרגלים שלך, וכמו כן, זה שיחמיא לך מכולם.

תהיי פתוחה לעצות המעצב, ותמדדי גם דברים שהם לאו דווקא מה שחשבת או התכוונת לנסות.

אל תתעלמי מהחלק העליון של השמלה.

כלות רבות נוטות לשים דגש על החלק התחתון של השמלה, עד כמה הוא יהיה עשיר בבד, או צמוד דווקא, ארוך יותר או פחות ואיזה מפתח יהיה בו, אולם הן שוכחות שמכיוון שהעיניים של כולנו נמצאות בחלק העליון של גופינו, המבט שלנו ברוב הזמן נוטה דווקא לחלק העליון, ועם זה שלא ניתן להתעלם מחלק תחתון מרשים, החלק אליו ישימו לב ברוב הזמן, הוא דווקא החלק העליון של השמלה.

חלק זה גם יופיע ברוב התמונות של החתונה, אלו שיופיע באלבום החתונה הרשמי, כמו גם בשאר התמונות שיצולמו באירוע על ידי האורחים, וילוו אותך כל חייך.

בדקי גם הינומות, עליוניות ותוספות נוספות שיכולות להשתלב עם השמלה שאת בוחרת.

בגדים תחתונים למדידות.

כשאת מגיעה לבחירת שמלת כלה, דאגי ללבוש את ההלבשה התחתונה הכי טובה שאת יכולה למצוא במגירה.

המראה של שמלת כלה על בגדים תחתונים שמחזיקים הכל במקום ובמידה הנכונה, ולא על אלו הנוחים אבל שעדיף היה ולא היית נתפסת אתם בטעות, ייתן לך מושג הרבה יותר טוב איך תראה השמלה בזמן אמת בערב החשוב בחייך.

הנוחות שלך חשובה יותר מהכל.

תבדקי שנוח לך ללכת אתה, לשבת אתה, לרקוד אתה, שקל לך ללבוש אותה ולפשוט אותה, כדי שתרגישי הכי בנוח אתה, והכי את. בערב שלך.

כותב המאמר:
המעצב ארז עובדיה – בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,
בוגר בית הספר לעיצוב המוביל בעולם Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.