הכירו את המעצב חלק ב'

סדרת רעיונות העשור

הכירו את המעצב

חלק ב'

מה ההישג הכי גדול שלך?

זה דיי מעניין ,דווקא ההחלטה להקים מותג עצמאי הייתה ההישג הכי גדול שלי עד היום. זו הייתה החלטה משנה חיים ,להפוך ממעצב שעובד אצל אחרים ואמור להתאים את כישרונו לקו של מעצב אחר לבעל מותג עצמאי , הצלחתי להוכיח לעצמי שאף על פי שמעולם לא עיצבתי שמלות כלה במשך שהותי במילאנו ,זה אפשרי ושאתה חייב לבטוח בעצמך. בשנתיים הראשונות בכל פעם שהייתי עובר בדיזינגוף בלילה לאחר יציאה או בסופי שבוע לא הייתי מאמין שהשם שלי רשום בחוץ והדגמים שלי מוצגים .הייתי מתיישב בספסל ממול מביט באנשים שעוברים ,עוצרים ,מעירים וממשיכים הלאה .זה היה ועדיין ההישג הכי גדול שלי שלאחריו הכל זרם והתפתח לאט לאט צעד אחר צעד . ההישג המיוחד והמרגש שלי היה לעצב לאישתי את שמלת הכלה שלה .

שמלות

הסטודיו של ״ארז עובדיה״ דיזנגוף 290 ת״א

איך אתה מקבל השראה לקולקציות שלך?

אני כל הזמן חוקר, בודק, מסתכל על אומנות, על בדים, על מה שקורה בעולם, לפעמים ההשראה מגיעה מהבד, לפעמים מאיזו שמלת וינטג׳ שמצאתי באיזה שוק נידח בלונדון ממנה אני בונה סיפור שלם, ממקום שביקרתי בעולם, לפעמים אני פשוט מצייר משהו שחלמתי עליו. השראה היא לא דבר קבוע ,למדתי לא להגיד לא, זה מה שעושה את המלאכה מעניינת כל כך!

כל קולקציה שאת עושה היא שונה מהקודמת. מה מקשר ביניהם?

אחד החלומות שלי כמעצב היה שיהיה לי כתב יד ברור, גם לעצמי וגם דרך העניים של הלקוחות שלי !

לקוחות שלי בעשר שנים שאני מעצב שמלות כלה, אומרות ששי קל לזהות אותי כמעצב ,ניתן לראות את החוט המקשר בין הדברים .כל השמלות זהות במהות שלהן ,הן קלאסיות, מעודכנות, בעלות קווים נקיים. אני חושב תמיד על האישה שאמורה ללבוש את הדגם ,מה היא תרגיש ,מה יחשבו אחרים שיסתכלו עליה והאם יהיה לה נוח .

כל שנה אני מנסה להביא משהו אחר, להפתיע את עצמי ואת הקהל שעוקב אחריי ,לנסות גזרות חדשות ואלמנטים שונים ,אפשר לראות את האבולוציה של קו העיצוב שלי לאורך השנים .

כל שמלה היא פרי יצירה ,לפעמים קלה ולפעמים מייסרת. אני  חייב להיות מאוהב בה . ואם לא, היא לא נכנסת לקולקציה.

20 קולקצייה copy

ארז עובדיה שמלות כלה "Twenties Collection"

Boho Collection" Erez ovadia Brides & Evening"

ארז עובדיה שמלות כלה "Boho Collection"

"Erez Ovadia Brides &Evening "Provence Collection

ארז עובדיה שמלות כלה "Provence Collection"