איך להפוך את החתונה שלכם לחתונה מקורית?

 

כל אחד וכל אחת רוצים שהחתונה שלכם תהיה המיוחדת מכולן, שידברו על החתונה שלהם גם הרבה אחרי שאחרון האורחים עזב את גן האירועים ושייזכרו בחתונה (ובחתן ובכלה כמובן) בחיבה והערצה. איך גורמים לכל אלה לקרות? באמצעות כמה צעדים שגם יהפכו את החתונה שלכם למקורית במיוחד ועל הדרך, יגרמו לכם להתקרב עוד יותר ולהפוך את תהליך אירגון החתונה לחוויה מקרבת ומרגשת עבורכם, החתן והכלה.

 

1975218_10152404636239560_13767341_n

 

ההזמנה לחתונה חווית החתונה מתחילה כבר בהזמנה לחתונה. אתם יכולים לשלוח הזמנות מודפסות, כמו שהיה נהוג פעם, אתם יכולים לבחור בהזמנות אלקטרוניות או באתר של החתונה עם מקום מיוחד לאישור הגעה, אבל מה שחשוב הוא שאופי ההזמנה והעיצוב שלה יהיו ברוחכם. כלומר, אם אתם למשל זוג שאוהב להקה מסוימת, אתם יכולים לעצב את ההזמנה והאתר בסגנון להקת הרוק האהובה עליכם. אם אתם זוג שאוהב צבע מסוים, אתם יכולים לבחור בצבע הזה בתור הגוון הדומיננטי של ההזמנה ואחר כך של עיצוב אולם האירועים בו תיערך החתונה. תנו דרור לדמיון שלכם. אם אתם ממש רוצים להשקיע, אתם יכולים להצטלם במיוחד להזמנה ולאתר, להתחפש לדמויות שאתם מזוהים איתן, או לצלם סרטון וידאו או אנימציה שבו אתם מזמינים את האורחים. השמיים הם הגבול, עופו על זה.

 

wedding invitation illustration 2

הזמנה מקורית לחתונה של אליס

dana 3

החתונה של דנה, צילום : Mama Photography

 

שמלת כלה וחליפת חתן בצבעים –  בשבוע האופנה של הכלות ראינו איך הצבעים משתלטים על שמלות הכלה ומוצאים ביטוי גם בחליפות החתן. אז נכון, את לא חייבת להיות יותר מדי מקורית וללבוש שמלת כלה אדומה, אבל את בהחלט יכולה לבחור בשמלת כלה בצבעים אחרים מאשר הלבן המסורתי. שמלות כלה יכולות לבוא בגווני ניוד ואפרסק, בגוון שמנת ואפור בהיר, כל מה שהוא לא לבן בוהק. גם החתן לא חייב ללבוש חולצה מכופרת לבנה, אותה ראינו כבר באלף חתונות אחרות. אפשר ורצוי לשלב גם נגיעות של צבע, בעיקר באמצעות האביזרים, למשל פרחים על השמלה ואפילו בנעליים ולחתן – עניבה עם איור משעשע לפי בחירתו.

Freund Wedding_Getting Ready_Josette-0049 copy

JOSETTE photo credit to Nicole Lennox Creative

 

שמלות כלה למלאות

החתונה של דקלה

10150777_10152404636839560_3604425_n

החתונה של מריה. צילום Liron Erel

IMG_0025

החתונה של שירית. תילום Eyal Gaziel

Freund Wedding_Getting Ready_Josette-0049 copy00 (7) 100 (7) 1

תוכנית אומנותית –  אחרי החופה והארוחה, האורחים שלכם יצפו לבידור. במקום ללכת על הדי ג'י המסורתי, או להביא להקת חתונות, אתם יכולים לשדרג ולהכין רשימת שירים אשר מייצגת אתכם. לדוגמה, אם אתם חסידי מוזיקת שנות השמונים (ומי לא אוהב אייטיז, מוזיקה מקפיצה שכיף לרקוד לצליליה בכל הזדמנות), אתם יכולים להרכיב סט שלם של מסיבה כיפית בסגנון הזה. כדי להעצים את החוויה, אפשר לבקש מהדי ג'י / להקה, לנגן שירים בסגנון שבחרתם, גם בזמן הארוחה.

 

ארז עובדיה שמלות כלה

החתונה של מריה. צילום Liron Erel