איזה כלה את רוצה להיות?

כל אישה שחולמת על יום החתונה שלה – חולמת על שמלת הכלה שלה. איך היא תיראה, מאיזה בד היא תהיה, באיזה גזרה וכן הלאה

לנשים רבות יש רעיונות שונים לגבי איך אמורה להיראות שמלת הכלה שלהן. מעצב שמלות הכלה הנודע ארז עובדיה מציג בקולקציית 2014 מגוון רחב של דגמי שמלות כלה שגם יכולות להגשים את החלומות שלך ולהיענות לדרישות ולרצונות שלך ומצד שני שמלות הכלה מתאימות בדיוק לקיץ 2014, מפני שהן מתכתבות עם מגמות האופנה והטרנדים הבינלאומיים של קיץ 2014. אז האם אפשר להיות כלה אופנתית בשמלת כלה מהחלומות? בהחלט. לפנייך הדוגמאות.

collage - post

האם את רוצה להיות רומנטית?

הרומנטיקה אף פעם לא יוצאת מהאופנה. מאז שחר ההיסטוריה נשים חיפשו אחר רומנטיקה, בחיים בכלל ובזוגיות בפרט. זוגיות טובה מבוססת על רומנטיקה וערב החתונה נחשב לנקודת השיא של הרומנטיקה. אחרי הכל, יש רומנטי יותר מגבר שמציע נישואין לבחירת ליבו? מזוג שעומד מול קהל רב ומצהיר על אהבתו? לכלה שמחפשת שמלת כלה רומנטית יתאימו בקיץ 2014 שמלות כלה בגזרות קלאסיות, שמלות עם גזרות נשפכות, מחשופים מעודנים ומעניינים, רקמה ועיטורים בעבודת יד וכמובן תחרה. תחרה נחשבת לסמל הרומנטיקה והיא מופיעה על דגמים רבים בקולקציית שמלות הכלה של מעצב העל ארז עובדיה לשנת 2014, מה גם שהתחרה חזרה ובגדול לאופנה, והיא אחד הטרנדים הבולטים הקיץ. זאת ועוד: גם הפרחים שהם סמל ידוע לרומנטיקה טרנדיים מאוד בקיץ 2014 והם מופיעים גם על דגמי שמלות כלה עדכניות. שמלות הכלה הרומנטיות מעוצבות עם עיטורים מגוונים של פרחים, הן פרחים בטקסטורה של הבד או התחרה, הן רקמות פרחים והן תוספות של פרחים בחגורת השמלה, בתסרוקת הכלה ואפילו בנעלי הכלה.

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 - דגם Danielle

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 – דגם Danielle

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 - דגם Emille

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 – דגם Emille

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 - דגם Alice

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 – דגם Alice

האם את רוצה להיות כלה צנועה?

עם כל הכבוד לפנטזיות ולמגמות האופנה, שמלת כלה צריכה להתחשב קודם כל באופי של הכלה. מעצב העל ארז עובדיה מקפיד על כך בכל שמלה ושמלה שהוא מעצב – קודם כל הכלה ואחר כך השמלה. לפי תפיסת העולם של ארז עובדיה, הכלה תיראה במיטבה כשהיא תרגיש בנוח כשהיא לובשת את שמלת הכלה שלה. אם את כלה שבאופי שלה נחבאת אל הכלים או פשוט לא אוהבת למשוך תשומת לב, אם את כלה שלא אוהבת שמלות חשופות או שאת באה מבית מסורתי ורוצה לכבד את המעמד ואת האורחים שלך, ייתכן שתרצי לבחור בשמלת כלה צנועה. תשמחי לשמוע ששמלות כלה עדינות וצנועות הן לא רק שמלות מבוקשות ופרקטיות, וכמובן שמלות יפהפיות במגוון דגמים, אלא גם שמלות כלה שהסטייל שלהן מאוד אופנתי בקיץ 2014. שמלות בגזרות מקסי, שמגיעות ואף מכסות את כפות הרגליים הן שיא הסטייל בקיץ 2014. שרוולונים ועליוניות שיש להן פטנטים שניתנים להסרה אחרי החופה פופולאריים מאוד, והם נרכשים גם על ידי כלות שבוחרות שמלות כלה נועזות וצריכות כיסוי מסוים לחופה עצמה.

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 - דגם Juliette

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 – דגם Juliette

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 - דגם Claire

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 – דגם Claire

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 - דגם Zoe cover-up

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 – דגם Zoe cover-up

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 - דגם Tessa

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 – דגם Tessa