שמלות כלה 2014 – האביזרים שעושים את ההבדל

אחרי שבחרת את שמלת הכלה החלומית שלך, מקולקציית שמלות כלה לשנת 2014 כמובן, את מוזמנת לבחור אם את רוצה להוסיף לה פריט או אביזר שישלימו את הלוק שבחרת. קולקציית שמלות הכלה לשנת 2014 היא הקולקציה הרומנטית ביותר שיצאה תחת ידי מעצב שמלות הכלה ארז עובדיה ב-10 שנות פעילותו בסטודיו בתל אביב. קולקציית שמלות הכלה לשנת 2014 נוצרה בהשראת המרחבים של מחוז פרובאנס בצרפת, מרחבים מוריקים, עתירי צמחיה ופרחים מכל סוג וצבע. אותם אלמנטים של פרחים שימשו השראה למעצב והם מופיעים בעיצוב שמלות הכלה, בטקסטורות ובמרקמים של הבדים וכאמור בתוספות העדינות.

ארנונים

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 , קולקציית פרובנס

 

הגוונים של שמלות הכלה בקולקציית 2014 נעים בין שמנת לניוד-פודרה ותוספת הפרחים צריכה להתאים באופן מושלם. למשל, בפרחים בגוון אפרסק, שאותם שוזרים כחגורה על השמלה עצמה. פרחים הם סמל ומופת לרומנטיקה וכלה שבוחרת לשלב פרחים באופן זה או אחר היא בדרך כלל כלה שמעדיפה את הלוק הרומנטי, העדין, הטבעי ומלא הרכות.

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 - דגם Danielle

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 – דגם Danielle

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 - דגם Emille

ארז עובדיה שמלות כלה 2014 – דגם Emille

הפרחים שעליהם אנחנו מדברים יכולים להיות פרחים טבעיים מאיכות מעולה או פרחי משי איכותיים, גמישים שניתנים להצמדה בקלות הן לשמלת הכלה והן לשיער. ביום צילומי קטלוג האופנה של ארז עובדיה הפתיעו ב"ארנונים זרי כלה ואקססוריז" בעיצובים מלאי דמיון, השראה ומעוף, שהשתלבו באופן מושלם עם שמלות הכלה הרומנטיות בקולקציית קיץ 2014. פרחי משי בגוון כתום בהיר ובגוון סגלגל שנתפרו במיוחד עבור הקולקציה הזכירו מייד את צמחי הלבנדר הפרושים בכל רחבי דרום צרפת,  ושילובים בין פרחים בגוונים שונים, בתסרוקות השיער יצרו לוקים רומנטיים, רכים, נינוחים של כלות מעודכנות ומלאות סטייל.

ארז עובדיה, קולקציית 2014 ¨Provence¨

ארז עובדיה, קולקציית 2014 ¨Provence¨

״ארנונים של יופי״ בית אופנה לזרי כלה מיוחדים ,אקססוריז לשיער ועיצוב ארועים.

 

מי שמעדיפה לוותר על זר הכלה ועדיין רוצה פרחים במראה שלה – יכולה לשזור פרחים בשיער. פרחים עדינים שזורים בצמה או בתסרוקת מפוזרת ברישול מרומז, יוצרים  מראה רומנטי מאוד, שמתחבר בתודעהללוק של נערת כפר שאניצי דשא ופרחים נכרכו בשערה.

 

זר פרחים לשיער מעוצב בפרחי משי

זר פרחים לשיער מעוצב בפרחי משי

את "ארנונים" עושים בעבודת יד, לפי הזמנה, מחומרי איכות בלבד וברמת גימור גבוהה ודקדקנית.

וישנן כלות שאוהבות טוטאל לוק ורוצות פרחים אפילו בנעלי הכלה. גם הן זוכות לקבל את מבוקשן באמצעות שזירה עדינה של פרחים לנעלי העקב עצמן. הכל אפשרי, הכל מותר, רק חשוב לשמור על האיזון ועל המינון – לפעמים גם פרח אחד יספיק, לפעמים אפשר גם יותר, העיקר שהפרחים יתאימו לסגנון של השמלה ובהמשך גם לתסרוקת ולאיפור.

zoe

קולקציית שמלות כלה 2014, ארז עובדיה – דגם Zoe