צילומי קולקציית 2015 של מעצב שמלות הכלה הוותיק ארז עובדיה "Blossom Collection"

בימים אלה נשלמות ההכנות האחרונות לקראת השקת קולקציית שמלות הכלה לשנת 2015 של מעצב האופנה ושמלות הכלה הוותיק והנודע ארז עובדיה. השנה החליטו בסטודיו ארז עובדיה להקדיש את צילומי הקטלוג לכלה עצמה ובכך לעשות מעשה אמיץ: במקום לפאר ולהלל את המעצב, הפוקוס עבר ישירות לכלה עצמה וכל צילום בקטלוג מוקדש לכל כלה באשר היא.

Erez Ovadia 2015 style: Grace

צילומי קולקציית 2015 של מעצב שמלות הכלה ארז עובדיה

 

ארז עובדיה שמלות כלה 2015

צילומי קולקציית 2015 של מעצב שמלות הכלה ארז עובדיה – מאחורי הקלעים

ארז עובדיה 2015 שמלות כלה

צילומי קטלוג 2015 – ארז עובדיה בפעולה

אחרי שנים של צילומים בלוקיישנים מרהיבים, השנה צולם הקטלוג המושקע בסטודיו לצילום בתל אביב, כאשר הרקע נייטרלי וכל הפוקוס כולו – נמצא כאמור על הכלה ועל שמלת הכלה כמובן. צלם האופנה המוביל אלון שפרנסקי, שבין השאר מצלם שערים למגזיני האופנה, ניגש למלאכת הצילום כשהקו המוביל הוא נקי, ממוקד, עדין ושונה לחלוטין ממה שהיה נהוג עד כה בצילומי שמלות כלה וקטלוגים. "הצילומים מתרכזים באישה, בכלה", מסביר הצלם. כל הפוקוס הוא עליה, לא על הקישוטים מסביב, לא על התפאורה, לא על סיפור המסגרת. במקום כל אלה – הסיפור הוא פשוט: סיפורה של הכלה. לכל כלה יש את הסיפור הפרטי שלה ולכן ניסינו לקלוע לטעמן של נשים רבות ככל האפשר, וצילמנו 22 דגמים שונים של שמלות כלה. שמלות הכלה בקולקציית 2015 הן שמלות רומנטיות מאוד, עשירות בפרטים, תפורות בקפידה מבדים איכותיים, ומתאימות לכלות אשר שונות באופיין זו מזו וכמובן בסגנונן. שמלות הכלה החדשות מתאימות לכלה שאוהבת אופנה, שמתעניינת ומתעדכנת באופנה ורוצה בערב הגדול של חייה להיראות טוב ובהתאם לטרנדים המובילים. הקולקציה החדשה של ארז עובדיה מתאימה לסגנונות מגוונים החל משמלות צנועות, בגזרות רחוקות מהגוף ומרהיבות ביופיין ועד שמלות נועזות יותר שעדיין שומרות על מראה אלגנטי רומנטי וחלומי.

ארז עובדיה 2015 שמלות כלה, צילומי קטלוג

כל הפוקוס נמצא על הכלה

שמלות כלה 2015, ארז עובדיה צילומי קטלוג

צלם האופנה המוביל אלון שפרנסקי

סטיילינג

על הסטיילינג לצילומים אחראית השנה הסטייליסטית המובילה מזל חסון שדאגה למראה נקי ככל האפשר: החל בשמלה המרהיבה אך לא מנקרת עיניים, המשך בפרחים שעל ראשה של הכלה, באיפור שהולם את הכלה ומשתלב עם הלוק הכללי-המעודן והענוג. הלוק הכללי שנוצר מעמיד את הכלה במרכז התמונה, בדיוק כמו שקורה בערב החתונה. הכלה היא מרכז האירוע (ועם החתן, הסליחה) ובצילומים אלה ניתן להרגיש בכך. הסטיילינג נותן מקום ודגש לפרחים שעל השיער – כאל אמנות לכל דבר ולצורך הצילומים הזמינה פרחים טבעיים היישר מחוות הגידול שלהם בהולנד ויצרה בצורה מושלמת את האביזר היחיד על ראש הדוגמנית. ומפני שהפרחים הם עשירים כל כך, הסטייליסטית בחרה להשאיר את המראה מוקפד ונקי, ללא תכשיטים. הפרחים עצמם היו מעין תכשיטים טבעיים.

שמלות כלה 2015, ארז עובדיה צילומי קטלוג

איפור, שיער וסטיילינג

ארז עובדיה שמלות כלה 2015

לצורך הצילומים הוזמינו פרחים טבעיים היישר מחוות הגידול שלהם בהולנד

איפור

המאפרת המצליחה מישל אדרי הבינה מייד את הקונספט של הצילומים ובחרה להתייחס בסגנון האיפור לפרחים עצמם. הפרחים הוורודים השתלבו היטב עם האיפור הטבעי ועם שפתונים שמתכתבים עם גווני הפרחים שמעטרים את ראשה של הכלה. במראה השני נבחר צבע יין עמוק על השפתיים של הדוגמנית, בשילוב מושלם עם פרח "הפיאוני" בצבעוניות זהה, שהונח על ראשה.

צילומי קטלוג 2015 שמלות כלה

מישל אדרי בפעולה

צילומי קטלוג 2015, שמלות כלה ארז עובדיה

הפרחים הוורודים השתלבו היטב עם האיפור הטבעי

שיער

למעצב השיער הוותיק אריק מאיוסט, שמלווה כבר שנים רבות את צילומי הקטלוגים של ארז עובדיה היה השנה אתגר ענק: לעצב תסרוקות שיער בהתאם לפרחים שנבחרו לכל לוק. מאיוסט מציע לוקים שאחד מהם יתאים בוודאי לכלה שאת – החל בלוק טבעי מאוד, גלי ופזור ועד לוק דרמטי במיוחד עם שיער אסוף ומוקפד שנותן במה לכמה שורות וקומות של פרחים. למעשה, במהלך הצילומים בכל לוק הוסיפו עוד פרח עד שהגיעו למראה המושלם, העשיר בשלל פרחים יפהפיים.

לוק נוסף הוא לוק מאוד פופולארי השנה במסלולי תצוגות האופנה שצפוי לככב גם בחתונות 2015 – צמות. מדובר בלוק שמשלב וינטאג' עם מודרניזציה. שילוב של צמות קלועות בשני צדי השיער עם קווצות שיער חופשיות ושובבות ש"שוברות" את הלוק המוקפד של הצמות. השיער החופשי שכמו משתחרר מהתסרוקת מעיד על כלה חופשיה ונועזת יותר, בדיוק הכלה שכל אחת חולמת להיות. אגב, מדובר בלוק שהוא גם מאוד נוח בערב החתונה, במיוחד בשלב הריקודים…

צילומי קטלוג 2015 ארז עובדיה, שמלות כלה

מעצב השיער הוותיק אריק מאיוסט, שמלווה כבר שנים רבות את צילומי הקטלוגים של ארז עובדיה

הצוות:

צילום: אלון שפרנסקי
סטיילינג: מזל חסון

איפור: מישל אדרי
שיער: אריק מאיוסט

דוגמנית: קמיל ל״יולי״
הפקה: אריאלה עובדיה