כשאופי פוגש יופי

קולקציית העשור לסטודיו של ארז עובדיה

ציור

 

ארז עובדיה מתכנן לנו לשנת 2015 קולקציה מגוונת, שבתוכה נותן מענה לכלה הקלאסית, רומנטי השקית והחכמה שמלווה אותו מתחילת דרכו והשנה מציע לנו גם קולקציה "פרמיום" לכלות העוקבות אחרי טרנדיים האופנתיים בעולם, לא רק בעולם של שמלות כלה, ורוצות את זה גם ליום חתונתם. יישר מהאוסקר לחופה!

הכלה המאפיינת את ארז עובדיה כבר 10 שנים היא בחורה מתוחכמות, אינטליגנטיות, שמבקשות לעצמן שמלת כלה המתאימה לאופי שלה, עדיין טרנדי ומלא סטייל. לרוב הן יודעות מה נכון לה גוף שלהן למרות שלפעמים מופתעות לגלות גזרה שלו חשבו עליה. אבל בעיקר יודעות מה מתחבר לסגנון שלהן.

כשיופי פגש אופי

אפשר תמיד לזהות את הטאץ' האיטלקי של המעצב , שלמד אופנה בבירת האופנה מילנו, בבחירת בדים היוקרתיים ביותר והשימוש הנכון להם ,בעיצובים החכמים ונוחים, שמשתלבים עם גוף האישה ועם אופייה . משפט המנחה של ארז עובדיה הוא ש"הכלה צריכה ללבוש את השמלה ולא השמלה אותה, קודם צריכים לראות ולזהות את האישה שבתוך השמלה".

בקולקציית שמלות כלה 2015 גזרת שמלת הכלה הנשפכת, המוכרת אצלו כבר שנים מגיע בווריאציות שונות של מחשופים עמוקים המאריכים את הגוף ומשדרים אלגנטיות אין סופית, שקופים, חצאיות עשויות כולה ממתחרה יוקרתית ורומנטיות שרוולי משי או תחרה ומחשופי גב מרהיבים שלא משאירים את אך אחד אדיש.

בדים

השנה ארז עובדיה ממשיך לפתח גזרות צמודות יותר לגוף, נשיות , מודרניות ויחד עם זאת מחמיאות מאוד שחוגגות על גוף האישה, ומוציאות ממנה נשיות אינטליגנטית. בקולקציה אפשר למצוא גם שסעים הנותנים לוק סקי ואלגנטי כמו כן גם גזרת בלוזון האופנתית.

אופי הכלה כמו שכבר אמרנו, הוא דבר סופר חשוב בשביל המעצב. כל כלה תמצא אצלו בסטודיו גזרה שמתאימה לה, ובדים שמתחברים אליה: שמלות עשויות כולה מתחרה, שני חלקים שמשלבים תחרה ומשי, שמלות מבדים נשפכים, בדים רקומים עם חרוזים ופייטים עדינים ואלגנטיים מאוד וגם עליוניות בגזרות שונות ולא פחות מושקעות מהשמלות.

יתרון הסטודיו, הוא ליווי הצמוד של המעצב מול הלקוח, אפילו בתהליך התפירה של שמלת הכלה, דבר שמאפשר גם שינויים בדגמים של הקולקציה ווריאציות שונות. כך למשל בחורה שאוהבת גזרה מסוימת אבל פחות מתחברת לתחרה ספציפית, יכולה יחד עם המעצב להחליפה בתחרה אחרת או להפוך אותה לשמלת משי חלקה. עוד אופציות לשינו הן בשרוולים הניתנים לניתוק מהשמלה לאחר הטקס או לשלב מחשוף קדמי של שמלה מסוימת עם מחשוף גב של שמלה אחרת. תסמכו על המעצב שלכן!

תסמכו על המעצב