טיפים לבחירת שמלת ערב

/המעצב ארז עובדיה נותן טיפים לבחירת שמלת ערב

כיום ישנם אירועים רבים להם אנו נדרשות ויכולות להגיע בשמלת ערב, החל מבילוי אינטימי במסעדת יוקרה, דרך אירוע השקה של חברים, ועד אירוע משפחתי שמתרחש פעם בחיים.

שמלת ערב כבר לא נדרשת רק בחתונה או אירוע אחר של משפחה קרובה, כזה המתרחש לעתים רחוקות, וכיום אנחנו מוצאים נשים רבות שמחפשות פתרון לשמלה לאירועים המתקיימים בשעות הערב, כשזו צריכה להתאים לאירוע הנכון.

שמלות ערב קיימות בסגנונות שונים, במגוון בדים, צבעים, מרקמים שונים וגזרות, ויש להתאים את השמלה לאופי הלובשת אותה, לאופי האירוע ולמבנה הגוף.

2A7B0299הדבר הראשון עליו יש להסתכל בבחירת שמלת ערב הוא עיצוב השמלה, והאם הוא מתאים למבנה הגוף שלך.

ישנן שמלות רבות שנראות נפלא על מישהי אחת, או בחלון, אבל לא יתאימו לך, אם מבחינת הגזרה, ואם מבחינת האופי שלך. אמנם מדובר לרוב באירוע שאינו שגרתי עבור רוב האנשים, והוא רשמי יותר, אבל עדיין תרצי להרגיש במיטבך ולהיראות מצוין.

מעבר לגזרה הקפידי שהבד ממנו עשויה השמלה הוא בד שנעים לך למגע על העור. ייתכן ומדובר באירוע עם תאורה חזקה, או אירוע שמתקיים בחוץ, וגם במידה והוא ייערך בתנאי האקלים האידיאליים, לא תרצי להסתובב ערב שלם בשמלה שתיראה נפלא אבל כל מה שאת תרצי הוא רק להגיע הביתה ולהיחלץ ממנה.

דבר זה נכון גם לגבי תוספות שקיימות על הבד עצמו. אם אלו עיטורים בצורת חרוזים ואם אלו תחרות. בדקי שהם  עשויים מחומרים שנעימים לך ושהם נמצאים במקומות שלא גורמים לך לתחושת אי נוחות.

אם את בוחרת שמלת ערב ארוכה, ניתן יהיה לקצר אותה בהמשך, ללא עלות, לשימוש למטרות אחרות.

קיימים אירועים שמחייבים תשומת לב לגבי הצבע אותו תלבשי, למשל, אם הוזמנת לאירוע שהנושא בו כרוך בצבע מסוים, כגון אירוע השקה או אירוע חברה, רצוי להימנע מללבוש שמלת ערב בצבע דומה, על מנת לא להיבלע בנוף, במקרים אלו עדיף לבחור בצבע שיתאים לצבע העור והשיער שלך.

למדידת השמלה מומלץ לך להגיע עם מחטב ובגדים תחתונים טובים, על מנת שתוכלי לראות איך השמלה תהיה מונחת עלייך בערב האירוע.

כותב המאמר:
המעצב ארז עובדיה
– בעל בית אופנה בתל אביב לשמלות כלה וערב,
בוגר בית הספר לעיצוב המוביל בעולם Marangoni מילאנו, איטליה ונציגו הבלעדי בישראל.