הכירו את המעצב חלק ג'

סדרת רעיונות העשור

הכירו את המעצב

חלק ג'

איך הפכת להיות מעצב שמלות כלה?

אחת השאלות הקשות והתשובה אף פעם לא מובנת אצלי עד הסוף .זה ישמע מצחיק אבל באחת החופשות בארץ כשגרתי עוד במילאנו הגעתי לסטודיו של קרוב משפחה שעסק בתחום ,ראיתי והתאהבתי. ישבתי בדירה באיטליה לעצב , חיפשתי בדים והחלטתי שאני חוזר לארץ לנסות . יחד עם תופרת קרובת משפחה עיצבתי קולקציה קטנה ומוזרה של שמלות כלה . עוד בתהליך הבנייה של הקולקציה בבית ,הגיעה אליי כלה משמועות ונוצרה שמלת הכלה הראשונה שלי שהיתה אחת היפות והמרגשות שעשיתי בחיים .ההרגשה היתה נפלאה , מישהי החליטה ללבוש דגם בעיצובי ליום הכי מרגש ,יום החתונה. בגד שהינו חד פעמי שעליו מסתכלים בשנייה הראשונה שנכנסים לאירוע והוא נשאר בתמונות לעולמים. משם אבא שלי לחץ אותי שאני חייב לשכור סטודיו בדיזינגוף ולהתחיל לעבוד ואני בסך הכל רציתי רק לנסות .

ארז בעבודה

ארז עובדיה בהכנות לקולקצייה שמלות כלה 2015

מה הטרנדים הבולטים  בשמלות כלה ל 2015

שמלות כלה הן דבר קלאסי, את רוצה לראות את התמונה של חתונתך עוד 10שנים ולאהוב את מה שאת רואה, ולא להגיד: על מה חשבתי לעזאזל ??!?

יחד עם זאת, אני חושב שמה שמבדיל אותי כמעצב ובכלל באופנת כלות בארץ זה שכן אפשר להכניס מגמות בולטות של עולם האופנה בשמלות כלה, כמובן בתנאי שאני מתחבר לטרנד…

השנה נראה כמה טרנדים בולטים :

# מחשוף גב, זה לא טרנד חדש, אבל הפך להיות דבר "הכרחי" בכל קולקציה של שמלות כלה.

מחשוף גב ארז עובדיה

מחשוף גב של ארז עובדיה . טרנד לא חדש אך חובה.

גב שמסובב ראשים לא בהכרח הוא רק חשוף, לפעמים הוא מכוסה בד או טול רקום, אפילו עם כפתורים לאורך עמוד השדרה, למראה מתוחכם וסולידי יותר .

# שקיפויות ומראה השכבות הוא טרנד שמגיע מעולם האופנה ישר לשמלות כלה, טרנד שנראה אפילו מתבקש ומשתלב היטב עם בדים כמו תחרות וטולים עדינים בצבעי גוף, שמכסים (ולא מכסים) את המחשוף ,את הידיים אפילו את הגב , הנותנים מראה סקסי, רומנטי  ומתוחכם.

קרופ טופ ארז עובדיה קולקציה 2015

קרופ טופ של ארז עובדיה קולקציה 2015 – הצצה לקולקציית 2015

שקיפות- ארז עובדיה קולקציה 2015

שקיפות- ארז עובדיה הצצה לקולקציית 2015

# והאחרון שכבר מגיע מהעונה הקודמת אבל מתחזק, שסע . סקסי ,אלגנטי שנותן חשיבות גם לסנדל אותו שמה הכלה .

מה הייתה משנה בקולקציות שלך אם הייתה יכול לעשות הכל מההתחלה?

בתוך תוכי אני מסוגל לשנות את כל הקולקציה בהינף יד אבל תמיד אני יודע שבעונה הבאה תהיה לי שוב אפשרות ליצור, לחדש ולרגש כך שאני לא חושב שהייתי עושה את הדברים אחרת אם הייתי מתחיל מחדש את הקולקציה.

מה המטרות שלך ל 5 השנים הבאים?

בפן הפסיכולוגי להמשיך לאהוב את מה שאני עושה ,להתרגש ולרגש . לשים את הכלה במקום הראשון ולא את המעצב שבי, לזכור תמיד את הימים שבהם לא הייתי מוכר ולהמשיך לכבד את הלקוחה שלי שבזכותה אני קם כל בוקר עם חיוך ותשוקה להמשיך הלאה .

ארז עובדיה שמלות כלה

ארז עובדיה עם אחת הכלות

בפן העסקי להמשיך לעצב שמלות כלה להמשיך להיות רלוונטי – להרחיב את העסק בישראל ולתת לכלות מעבר לים שפונות אליי כל יום את האפשרות ללבוש שמלת כלה בעיצובי .

והכי חשוב, אני מאחל לעצמי שכל שנה שתהיה יותר טובה מקודמתה.