דגמים של רומנטיקה צרפתית 2014

בפוסט הקודמם אודות השמלות בקולקציית שמלות כלה לשנת 2014 של המעצב ארז עובדיה סיפרנו לכם על שמלות שנקראות דניאל, זואי, קלייר, ג'ולייט וטסה. הפעם נספר לכם על 5 דגמים נוספים, נפלאים, שגם הם נוצרו בהשראת פרובאנס הרומנטית ולכן גם הם קיבלו שמות של נערות צרפתיות יפהפיות, שיקיות ונעימות. זה אמנם המכנה המשותף שלהן, אבל כמו לכל אישה, גם ביניהן יש הבדלים וכל כלה תרצה לבחור את השמלה שהכי תתאים לאופי שלה.

אליס

שמלת כלה שכולה עדינות ושיק. השמלה, בעיצוב נקי ואלגנטי, משדרת יוקרה וקלאסיות. שמלת הכלה מתאפיינת בגזרה רכה, קרובה לגוף בחלקה העליון עם תוספת של תחרה צרפתית יקרה ועדינה, מהכתפיות ועד המותניים. השמלה בגזרה נשפכת עד לקרסוליים. את הפרחים השזורים בדוגמת התחרה משלימים פרחים אמיתיים שמעטרים את חגורת השמלה ואת התסרוקת בשיער.

 

Alice - שמלות כלה 2014 ארז עובדיה

Alice – שמלות כלה 2014 ארז עובדיה

 

מריאן

שמלת כלה שעושה חשק לנסוע לצרפת ולהתחתן שם… שיאים של רומנטיקה ועונג נשברים בשמלת הכלה הזאת, בגזרת אמפייר, שבמרכז החצאית דיגום פליסה עדין. החלק העליון מחטב במיוחד בגזרת V כשהטוויסט העיצובי המקסים כאן הוא שבמקום בו אמור להיות המחשוף, תפר המעצב תחרה מאותו סוג של הכתפיות. המחשוף האמיתי כאן הוא בגב – הכתפיות גזורות באופן ייחודי ומעניין שמושך תשומת לב בזכות היופי עוצר הנשימה ומשאיר גב חשוף ויפה. המראה שמתקבל פשוט עוצר נשימה. פרחים עדינים משולבים בחגורה הדקה של שמלת הכלה ואת המראה כולו משלים כתר פרחים טבעיים.

 

Marianne - שמלות כלה 2014 ארז עובדיה

Marianne – שמלות כלה 2014 ארז עובדיה

 

לוסי

שמלת כלה שמשדרת מראה קליל, איזי גואינג, טרנדי מאוד וכמובן יפה במיוחד. זוהי שמלת כתפיות, עדינה מאוד, שעשויה בתשומת לב רבה לכל פרט ופרט בה. החלק העליון רחוק מעט מהגוף, הכתפיות מונחות בעדינות על הכתפיים ומדגישות את יופיין, כשקו הסיום של הכתפיות הוא במותניים – מה שמשאיר גב חשוף ועדין. הטקסטורה של הבד בחלק העליון של שמלת הכלה חלקה ומעוטרת בתחרה בשוליים. החצאית של שמלת הכלה תפורה מאותו הבד עם נוכחות בולטת לעיטורי תחרה ולאבנים שנרקמות על הבד בעבודת יד, לכל אורך החצאית ומודגשות במיוחד בתחתית החצאית.

Lucie

Lucie – שמלות כלה 2014 ארז עובדיה

 

אן

הקלאסיות במיטבה. שמלת כלה יפהפיה, עוצרת נשימה כמעט, בגזרה קלאסית שאהובה על נשים רבות בגזרת שמלה קרובה לגוף בחלק העליון, עם כתפיות עבות יחסית מעוטרות בתחרה. הנגיעות העיצוביות המתוחכמות של מעצב העל ארז עובדיה, מקפיצות את השמלה והופכות אותה לייחודית וחד פעמית, כמו שמלה שניתן לראות על שטיח אדום בפסטיבל קאן הנחשב. כך למשל משלב המעצב עיטור אלגנטי, בגוון מוכסף, בחלק התחתון של השמלה, שנעשה בעבודת יד, עבודת מחשבת, בשני הצדדים של החצאית. עיטור דומה מופיע גם במותניים של השמלה ובשולי הכתפיות. פשוט קסם.

 

Anne - שמלות כלה 2014 ארז עובדיה

Anne – שמלות כלה 2014 ארז עובדיה

 

שרלוט

שמלת כלה שכולה מזכירה את שנות העשרים, ומתאימה במיוחד לחובבות מראה הווינטאג' הרומנטי, עתיר הפרטים המיוחדים. למשל, הסלסלות בשולי השמלה, משני הצדדים, שמעשירות את המראה של השמלה וגם מטשטשות זרועות (למי שזקוקה לכך). החלק העליון של השמלה תפור עם מחוך פנימי, והוא קרוב לגוף עם בד טול שקוף באיזור המחשוף. החצאית של השמלה עשויה מבד בטקסטורה ייחודית בגוונים של לבן על לבן. שמלת כלה כזאת לא רואים כל יום והיא מתאימה במיוחד לכלות שאוהבות את אור הזרקורים, כי על השמלה הזאת ידברו הרבה אחרי שהחתונה תיגמר…

 

Charlotte - שמלות כלה 2014 ארז עובדיה

Charlotte – שמלות כלה 2014 ארז עובדיה